۵ نکته طلایی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + راهنمای جامع

5 نکته طلایی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + راهنمای جامع
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 283751 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۹ | منبع: viraasr.com
1181 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

آیا به فکر راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال هستید؟ تبریک می‌گویم! شما تصمیمی هوشمندانه در این بازار پررونق گرفته‌اید.

۵ نکته طلایی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال + راهنمای جامع

شرکت‌های طراحی سایت، با توجه به نیاز روزافزون افراد به پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال، اقدام به ارائه خدمات طراحی سایت و اسکریپت‌های صرافی ارز دیجیتال کرده‌اند.

این اسکریپت‌ها به شما این قابلیت را میدهند تا به سادگی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. در این مقاله قصد داریم درباره طراحی اسکریپت‌ صرافی ارز دیجیتال و نکات مهمی که باید در آن رعایت شوند و مدیر یک صرافی نیز باید به آن توجه داشته باشد صحبت کنیم.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ، توجه به زبان برنامه نویسی قوی، رابط کاربری حرفه‌ای، سرعت لود بالا و بهره مندی از جدیدترین امکانات صرافی‌های مطرح داخلی و خارجی بسیار مهم است.

این عوامل نقش موثری در جذب کاربر و ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر به آن‌ها خواهند داشت. با انتخاب تکنولوژی فنی مناسب و طراحی کاربرپسند، می‌توانید در این بازار رقابتی موفق عمل کنید.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بیتنال، محصول شرکت دانش بنیان ویرا عصر اوراسیا، تنها نمونه ای است که ضمن توجه دقیق به نکات مهم UIUX در طراحی، با استفاده از زبان برنامه نویسی Node Js، از سرعت بالایی برخوردار است. در ادامه به برخی از مهمترین بخش های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال میپردازیم.

نکات مهم در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

نکات مهمی که در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید را برای شما شرح داده‌ایم. این موارد عبارتند از:

صراحی سایت ارز دیجیتال

فعال سازی قابلیت احراز هویت

احراز هویت در طراحی صرافی ارز دیجیتال اهمیت بسزایی دارد و افرادی که تمام مراحل ثبت نام و احراز هویت را به درستی پشت سر گذاشته‌اند می‌توانند به صورت قانونی در صرافی فعالیت کنند. با تکمیل اطلاعات کاربری و ارسال کد اعتبار سنجی هویت افراد تایید می‌شود.

برخی سایت‌ها احراز هویت را به صورت مرحله‌ای انجام می‌دهند و بعضی دیگر در کمترین زمان و با سرعت بالا آن را تکمیل می‌کنند. در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ، از وب سرویس جیبیت برای تایید خودکار احراز هویت استفاده شده است و سطح احراز هویت کاربران تعیین کننده حجم مجاز معاملات و میزان فعالیت آن‌ها میباشد.

کیف پول یکتا برای هر کاربر

قابلیت ساخت کیف پول یکتا برای هر کاربر در صرافی ارز دیجیتال مزایای متعددی برای مدیریت دارایی‌ها توسط مدیر صرافی دارد. مدیر صرافی می‌تواند به راحتی واریز و برداشت‌ها را نظارت و کنترل کند، زیرا تمامی تراکنش‌ها به یک آدرس مشخص برای هر کاربر مرتبط است.

همچنین، ضمن افزایش امنیت ولت ها در این شیوه،امکان ردیابی دقیق‌تر و شفاف‌تر تراکنش‌ها نیز وجود دارد. اسکریپت صرافی فول نود ارز دیجیتال بیتنال با استفاده از تکنولوژی HD Wallet، که در بزرگترین صرافی های مطرح داخلی مانند والکس و نوبیتکس نیز استفاده میشود، بالاترین امنیت ممکن در بخش ساخت کیف پول ها را به کار برده است و شما به راحتی میتوانید صرافی ارز دیجیتال خود را با اطمینان کامل راه اندازی کنید. 

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اسکریپت بیتنال

خرید و فروش P2P ارزهای دیجیتال یکی از قابلیت‌های برجسته صرافی‌های معتبر است که امکان معاملات مستقیم بین کاربران(peer to peer) را فراهم می‌کند. این قابلیت، ضمن کاهش هزینه های معاملاتی به کاربران، این فرصت را میدهد تا بتوانند بدون واسطه، ارزهای دیجیتال خود را با قیمت دلخواه مبادله کنند. در طراحی صرافی ارز دیجیتال بیتنال، محصول شرکت ویرا عصر اوراسیا، ۵ شیوه معامله گری رایج در صرافی های معتبر شامل، Limit Order، Market Order، Stop Limit، Stop Market و معاملات OCO پیاده سازی و اجرا شده است تا شما نیز بتوانید همپای سایر صرافی ها در بازار ارز دیجیتال به رقابت بپردازید.

امنیت در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بیتنال

صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم مالی است و مهمترین بخش یک صرافی ارز دیجیتال، حفاظت از دارایی کاربران است و طبیعی است که بالاترین پروتکل های فنی در طراحی آن باید رعایت شود.

در طراحی صرافی ارز دیجیتال بیتنال، از قوی ترین راه کارهای امنیتی روز برای رمزنگاری دیتابیس استفاده شده است. همچنین فعال سازی ورود دو مرحله ای با سیستم پیامکی، ایمیل و Google Authenticator از جمله اقداماتی است که در سمت کاربر برای امنیت حساب کاربر به کار رفته است.

در لایه امنیت کیف پول ها نیز که مهمترین بخش کسب و کار صرافی ارز دیجیتال است از تکنولوژی Extended Public Key به اختصار X-pub در کیف پول های HD Wallet استفاده شده است.

این تکنولوژی جدید، امکان مدیریت ساده‌تر و امن‌تر دارایی‌های ارز دیجیتال کاربران شما را فراهم می‌کند. به این دلیل که یک کیف پول HD با استفاده از x-pub می‌تواند به طور مداوم آدرس‌های جدیدی ایجاد کند، بدون آنکه کلید خصوصی (Private Key) را در معرض خطر قرار دهد.

پشتیبانی مشتریان در صرافی ارز دیجیتال بیتنال

از بخش های کلیدی یک صرافی ارز دیجیتال، تیم پشتیبانی میباشد تا نیاز کاربران را به سرعت برطرف کند. چرا که عدم پشتیبانی مناسب در صرافی ارز دیجیتال منجر به از دست رفتن کاربران میشود. پشتیبانی فنی با توجه به تخصص و تجربه مورد نیاز از پشتیبانی عمومی کاربران از اهمیت دوچندان برخوردار است.

تیم پشتیبانی فنی باید بتواند مشکلات فنی را به سرعت برطرف کند تا مشکلی در فرآیند ثبت نام، احراز هویت، خرید و فروش و واریز و برداشت وجود نداشته باشد و کاربران بتوانند با خیالی آسوده به معامله بپردازند.

با اطمینان کامل میتوانید از پشتیبانی حرفه ای ۷/۲۴ شرکت ویرا عصر اوراسیا برای اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بیتنال استفاده کنید. این پلن های پشتیبانی متناسب با نیاز صرافی شما برنامه ریزی شده است.

مزایای اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بیتنال

بسیاری از کارآفرینان و کسب‌وکارها به دنبال راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال خود هستند، اما چالش‌های فنی و هزینه‌های بالای توسعه می‌تواند مانعی بزرگ برای آنها باشد. استفاده از اسکریپت آماده صرافی ارز دیجیتال بیتنال به دلایل زیر می‌تواند به عنوان راهکاری سریع و مقرون به صرفه مطرح شود. این دلایل شامل موارد زیر هستند:

طراحی صرافی آنلاین

راه‌اندازی سریع و آسان

زمان را از دست ندهید! با پشتیبانی خوب شرکت ویرا عصر اوراسیا، فرآیند راه‌اندازی صرافی شما به چند مرحله ساده کاهش می‌یابد. نیازی به توسعه از صفر تا صد نیست و به زمان طولانی نیاز ندارید. شما می‌توانید به سرعت صرافی خود را راه اندازی کنید و در بازار رقابتی ارزهای دیجیتال با قدرت در کنار سایر صرافی های ارز دیجیتال حضور یابید.

کاهش هزینه‌ها

توسعه یک صرافی ارز دیجیتال از صفر نیازمند هزینه‌های زیادی برای استخدام تیم توسعه‌دهندگان قابل اطمینان و فراهم کردن زیرساخت‌های فنی لازم است. استفاده از بیتنال، هزینه های شما را به طور چشمگیری کاهش میدهد و شما می‌توانید سرمایه خود را (خصوصا اگر سرمایه محدودی دارید) در بخش‌های دیگر کسب‌وکار از جمله مارکتینگ و پشتیبانی استفاده کنید.

پشتیبانی فنی و بروزرسانی‌های منظم

با تهیه اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بیتنال، پشتیبانی فنی شما توسط متخصصین فنی شرکت ویرا عصر اوراسیا انجام خواهد گرفت و علاوه بر این شما میتوانید از بروز رسانی‌های منظم ارائه شده به طور رایگان بهره‌مند شوید. در بازار صرافی ارز دیجیتال رقابت زیادی وجود دارد و برای موفقیت در این زمینه، بایستی همواره جدید ترین امکانات و قابلیت ها را در صرافی خود داشته باشید.

امکان سفارشی‌سازی

رقابت در بین صرافی های ارز دیجیتال، نیازمند ارائه خدمات متنوع و متفاوت است. ایده های شما به عنوان مدیر یک صرافی، نیازمند پیاده سازی دقیق و به موقع دارید. خوشبختانه شرکت ویرا عصر اوراسیا امکان اجرای تمام ایده های شما در صرافی ارز دیجیتال را نیز برای شما فراهم کرده است و میتوانید از تجربه و مشاوره تیم متخصص این شرکت نیز بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال توسط شرکت ویراعصر، می‌توانید ضمن مراجعه به وب سایت شرکت ویراعصر اوراسیا، با کارشناسان فروش از طریق شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۵۶۲ یا شماره همراه ۰۹۳۵۹۵۸۴۹۶۰ تماس حاصل فرمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مریم موسوی

      سلام در طراحی سایت صرافی احراز هویت واقعا مهمه مرسی که توضیحات کاملی دادین.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام مریم جان بله درسته باید به درستی و با حداقل زمان انجام بشه ممنون که کامنت گذاشتید.