با ثبت‌نام در این صرافی بونوس ۱۵ دلاری هدیه بگیرید

با ثبت‌نام در این صرافی بونوس 15 دلاری هدیه بگیرید
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 280261 |
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵ | منبع: behzadshami.com
1153 بازدید
۲
8
ارسال به دوستان
پ

شاید در مجموعه مقالات ما و یا دیگر سایت‌ها و منابع، نام صرافی جدیدی که به ایرانیان خدمات می‌دهد و نامش بر سر زبان‌ها افتاده است را شنیده باشید. منظورمان صرافی توبیت است. این صرافی با این که قدمت زیادی ندارد، اما توانسته که جایی میان صرافی‌های بزرگ و قدیمی دنیا برای خود دست و پا کند.

با ثبت‌نام در این صرافی بونوس ۱۵ دلاری هدیه بگیرید

نکته جالب‌تر این که اگر اقدام به ثبت‌نام در این Exchange کنید، بونوس‌ها و پاداش‌ها مختلفی دریافت خواهید کرد که از جمله آن‌ها پاداش ۱۵ دلاری است. اما کمی صبر کنید. بیایید پیش از پرداختن به نحوه ثبت‌نام و دریافت پاداش، کمی با خود صرافی آشنا شویم. در ادامه مقاله با ما بمانید تا به یک شناخت کلی از توبیت برسیم.

جدید و جذاب

توبیت یک صرافی مترکز (CEX) است و از اکتبر ۲۰۲۲ کار خود را شروع کرده. این Exchange جدید از قراردادهای فیوچرز و اسپات، کپی تریدینگ و ربات‌های معامله‌گر پشتیبانی می‌کند. این صرافی سعی کرده که با صرافی‌هایی مثل بینگ ایکس و بیت یونیکس به رقابت بپردازد و البته که در همین مدت کم هم توانسته است که جایگاه قابل قبولی برای خود پیدا کند. بیایید چند مورد از ویژگی‌های مهم توبیت را باهم مرور کنیم:

  • تعداد ارز: این پلتفرم از بیش از ۱۲۵ ارز پشتیبانی می‌کند، از ارزهای مشهور مثل بیت کوین گرفته تا سایر ارزها. ضمناً یک اهرم ۱۵۰ برابری نیز برای انجام معاملات فیوچرز در دسترس کاربران قرار داده است.
  • کارمزد: کارمزد دریافتی چندان فرقی با سایر صرافی‌ها ندارد و معادل با ۰.۰۶ درصد در حالت Taker و ۰.۰۴ درصد در حالت Maker است. برای کاربران VIP، این مقادیر کمتر نیز خواهند شد.
  • جایگاه و اعتبار: در رتبه‌بندی کوین مارکت کپ، رتبه ۲۰ را دارد. در حالی که تقریباً تمامی صرافی‌هایی که از ۲۰۱۸ به بعد تأسیس شده‌اند، رتبه پایین‌تری از توبیت دارند (به جز dYdX که یک صرافی غیرمترکز است).
  • حجم بالای معاملات: در ۲۴ ساعت گذشته در بخش فیوچرز، چیزی حدودی ۱۳.۵ میلیارد دلار حجم معامله وجود داشته است.
  • زبان فارسی: این پلتفرم از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توانید سرمایه خود را در واحد ریال هم مشاهده کنید.
  • اپلیکیشن: اگر نخواستید از نسخه وب استفاده کنید، می‌توانید با اپ موبایلی کارها و معاملات خود را انجام دهید.
  • آی‌پی: توبیت هیچ حساسیتی روی آی‌پی ایران ندارد.
  • احراز هویت: انجام احراز هویت در این پلتفرم اجباری نیست و حتی اگر هم خواستید هویت خود را تأیید کنید، می‌توانید با استفاده از مدارک ایرانی خود این کار را انجام دهید.

احراز هویت

ثبت نام در صرافی

برای ثبت نام در صرافی توبیت، کافی است وارد سایت شده و روی گزینه Sign up کلیک کنید (البته با اپ موبایل هم ثبت نام امکان‌پذیر است). شما می‌توانید با استفاده از ایمیل خود یا شماره موبایل، ثبت نام خود را نهایی کنید که توصیه ما استفاده از ایمیل است.

بعد از وارد کردن ایمیل، یک پسورد باید انتخاب کنید، توصیه می‌شود این رمز عبور بین ۸ الی ۲۰ کاراکتر داشته باشد و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد. ضمناً اگر توسط شخصی دیگر به این Exchange معرفی شده‌اید، می‌توانید کد رفرال آن شخص را اینجا وارد کنید.

در ادامه، پس از مطالعه قوانین و زدن تیک گزینه مربوط، ثبت نام شما انجام می‌شود، فقط کافی است کد ۶ رقمی که برای شما ایمیل شده است را وارد کنید تا اکانت شما ساخته شود. حالا می‌توانید از خدمات و امکانات Toobit استفاده نمایید.

نکته: توصیه ما این است که برای افزایش امنیت، توصیه‌های عمومی را در اینجا هم رعایت کرده و با استفاده از نرم‌افزارهای Authenticator و فعال کردن کد تأیید دو مرحله‌ای، حساب خود را ایمن‌تر کنید.

ثبت نام در صرافی

دریافت بونوس صرافی توبیت

برای کاربران جدید که ثبت نام خود را انجام می‌دهند، Toobit پاداش ۱۵ دلاری در نظر گرفته است. البته این ۱۵ دلار فقط با بعضی از رفرال‌های خاص قابل دسترسی است و ممکن است در حالت عادی فعال نشود. ۵ دلار از این پاداش، بابت ثبت نام در صرافی توبیت است و اگر حداقل ۱۰ دلار واریز داشته باشد، خود Exchange هم ۱۰ دلار پاداش به شما می‌دهد. در ادامه به جزئیات نحوه دریافت بونوس صرافی توبیت می‌پردازیم:

پس از ورود به اکانت خود، در قسمت پروفایل، روی Rewards Hub کلیک کنید. در این بخش، گزینه‌ای با نام Reward Center به چشم می‌خورد. روی آن کلیک کنید تا هدیه ۵ دلاری فعال شود. توجه داشته باشید که این پاداش، صرفاً در حالت فیوچرز قابل استفاده است و البته که در این حالت می‌توانید از اهرمی تا سقف ۱۵۰ برابر استفاده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که برای استفاده از این ۵ دلار هدیه، خودتان هم باید مقداری سرمایه (مثلاً ۵ دلار) وارد کنید. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، برای فعال کردن آن ۱۰ دلار هدیه باید حداقل واریز ۱۰ دلاری داشته باشید تا مجموعاً بونوس ۱۵ دلاری در دسترس شما قرار بگیرد.

جدای از این دو بونوس ۵ و ۱۰ دلاری، با دعوت کردن از دوستان خود نیز می‌توانید مقداری اعتبار هدیه دریافت کنید. در مسیر Promotion > Rewards Hub > Weekly Tasks پاداش‌های ۵، ۱۵ و ۶۰ دلاری در دسترس شما خواهند بود، کافی است با استفاده از گزینه Invite Now دوستان خود را دعوت کنید. با دعوت دو نفر ۵ دلار، دعوت پنج نفر ۱۵ دلار و دعوت بیست نفر ۶۰ دلار اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :رضا اکبری

      مراحل ثبت نام در صرافی رو خیلی خوب گفتید ممنون از مقاله خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از نظر خوبتون رضا جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂