رونمایی از JENNER: سفر کریپتویی کیتلین جنر

رونمایی از JENNER: سفر کریپتویی کیتلین جنر
یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 277616 |
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ | منبع: coinex.com
1141 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

کیتلین جنر، ورزشکار المپیک سابق و عضو فعال خانواده کارداشین-جنر، با معرفی توکن JENNER، سر و صدای زیادی در بازار کریپتو به پا کرده است.

رونمایی از JENNER: سفر کریپتویی کیتلین جنر

حساب های X و اینستاگرام او از راه اندازی این کریپتو پرده برداری کردند و منجر به شکل گیری بحث های گسترده شدند.

توکن JENNER در میان سایر سلبریتی توکن ها و میم کوین ها راه اندازی شد و نفوذ خود را در این ژانر بیشتر کرد. با این حساب، بیایید نگاهی دقیق تر به ماهیت این توکن و بررسی اینکه آیا ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر، بپردازیم.

JENNER چیست؟

JENNER یک توکن ERC-20 است که در شبکه اتریوم فعالیت می کند. تمام آن پیرامون DEXtools.io، یک پلتفرم دیجیتال که قرار است فضایی امن، شفاف و نوآورانه را برای تعاملات و تراکنش ها ارائه دهد، شکل گرفته است.

علاوه بر آن، کامیونیتی کیتلین جنر زمانی که ارزش بازار به ۵۰ میلیون برسد، اولین کمک خود به کارزار انتخاباتی ترامپ را اهداء خواهند کرد. ارزش بازار این توکن در حال حاضر تقریبا ۲.۵ میلیون است.

این توکن قصد دارد از نفوذ Jenner برای درآمدزایی استفاده کند و ترکیبی از جذابیت سلبریتی ها و فناوری بلاک چین را به صورت یکجا ارائه دهد.

پیشینه و تاریخچه JENNER

توکن JENNER با استفاده از نفوذ خانواده کارداشین-جنر به بازار معرفی شد تا یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد را ارائه کند. Jenner اخیرا یک سفر نوآورانه کریپتویی را آغاز کرده و فقط ظرف ۴ روز، بیش از ۱۲ میم کوین مختلف را در بلاک چین سولانا ایجاد کرده است. این مانور باعث شد تا کیتلین بیش از ۴۰۵,۰۰۰ دلار سود داشته باشد. رویکرد او خرید مقدار بسیار زیادی از توکن هایی مثل JENNER و فروش سریع آن برای کسب سود چشمگیر است.

توکن JENNER تا اینجای کار تعداد قابل توجهی فالوور را در رسانه های مجازی مطرحی مثل X جمع کرده که نشان می دهد یک کامیونیتی وفادار در حال شکل گرفتن پیرامون این کوین است. چنین تاثیری می تواند به توکن های پیش رو نیز کمک کند تا به ارتفاعات Doge و سایر میم کوین های موفق برسند.

تغییرات قیمتی JENNER در کوینکس

تغییرات قیمتی JENNER در کوینکس

قیمت JENNER در هفت روز گذشته شاهد افت چشمگیری در بازار سراسری و همچنین میان رمزارزهای اکوسیستم اتریوم بوده است. این مسئله نشان دهنده کاهش قابل توجه اعتماد به نفس سرمایه گذاران و فعالیت بازار کمتر این توکن است.

این افت ممکن است به عوامل مختلفی از جمله گرایش بازار و شرایط بازار خارجی مرتبط باشد. به هر صورت، از آنجا که این کوین به صورت مستقیم به نفوذ کیتلین گره خورده است، قطعا شانسی برای احیای مجدد آن وجود دارد.

چرا؟ خب، چون به نظر نمی رسد کیتلین قصدی برای کاستن از سرعت ماجراجویی های کریپتویی خود داشته باشد و این مسئله می تواند به روندهای صعودی قابل توجهی در نمودار قیمتی JENNER منجر شود. معمولا، توکن های سلبریتی محور همیشه نوسانات شدیدی را بر اساس میزان فعالیت آن سلبریتی تجربه می کنند. JENNER نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در کل، پیش از سرمایه گذاری روی این کوین، تحقیقات شخصی خود را سر فرصت به عمل آورید. پس از اینکه برای سرمایه گذاری آماده شدید، مکان مناسبی برای خرید توکن های JENNER، کوینکس است.

● نام: JENNER

● لینک رسمی: https://www.jennercoineth.com/

● مرورگر: https://etherscan.io/token/0x482702745260ffd69fc19943f70cffe2cacd70e9

● عرضه‌ی کل: ۱ میلیارد

● آدرس قرارداد: 0x482702745260Ffd69FC19943f70cFFE2caCd70e9

● تلگرام: https://t.me/jennercoinportal

● صرافی های متمرکز پشتیبانی کننده: کوینکس، MEXC و XT.com.

● صرافی غیر متمرکز پشتیبانی کننده: Uniswap

● لینک دسترسی به موقع کاربران به اطلاعات مهم: https://www.coinex.com/fa/info/JENNER

این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :امین نادری

      تاحالا اسم jenner رو نشنیده بودم مرسی از کوینکس عزیز که به روز نگه میداره مخاطباشو

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده امین جان