بهترین کیف پول برای نگهداری نات کوین

بهترین کیف پول برای نگهداری نات کوین
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 274868 |
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ | منبع: coinex.network
1133 بازدید
۲
9
ارسال به دوستان
پ

نات کوین به‌عنوان اولین بازی کسب درآمد در پلتفرم تلگرام که بر پایه فناوری بلاکچین تون ساخته شده، توانسته است توجه گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به‌فناوری بلاکچین را به‌خود جلب کند.

بهترین کیف پول برای نگهداری نات کوین

نات کوین به‌عنوان اولین بازی کسب درآمد در پلتفرم تلگرام که بر پایه فناوری بلاکچین تون ساخته شده، توانسته است توجه گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به‌فناوری بلاکچین را به‌خود جلب کند. با افزایش ارزش و محبوبیت این ارز دیجیتال، انتخاب بهترین کیف پول برای ذخیره‌سازی امن و مدیریت کارآمد آن، اهمیت بسیاری پیدا کرده است. در این پست به‌معرفی بهترین کیف پول برای نگهداری نات کوین می‌پردازیم.

تیم نات کوین با استفاده از زیرساخت قدرتمند بلاکچین تون، قصد دارد تا به یک پروژه برجسته در صنعت بازی‌های گیم‌فای تبدیل شود. با توجه به آینده روشنی که برای نات کوین پیش‌بینی می‌شود، سرمایه‌گذاران بسیاری به‌ نگهداری از این ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند. از این رو آشنایی با کیف پول های معتبر برای نگهداری NOT اهمیت بسزایی پیدا کرده است که در ادامه به‌معرفی آنها می‌پردازیم .

کیف پول تلگرام یا ربات Wallet@

یک کیف پول امنیتی است که با پیام‌رسان تلگرام ادغام شده است و بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد. این کیف پول امکان خرید، فروش و تبادل ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند و به‌کاربران این امکان را می‌دهد که بدون کارمزد نات کوین (NOT) را در میان یکدیگر انتقال دهند.

مای‌تون‌والت (MyTonWallet)

MyTonWallet یکی از بهترین کیف پول‌های نات کوین است که به‌طور کامل متن‌باز و غیرمتمرکز عمل می‌نماید و از طیف گسترده‌ای از توکن‌ها و بلاکچین‌ها پشتیبانی می‌کند. این کیف پول با بیش از ۱ میلیون کاربر فعال، امکانات گوناگونی برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌دهد.

مای تون ولت

تون کیپر (Tonkeeper)

Tonkeeper یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌های غیرمتمرکز برای ذخیره، ارسال و دریافت نات کوین و دیگر دارایی‌های دیجیتال در شبکه Ton می‌باشد. این کیف پول دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای است که کلیدهای خصوصی را روی دستگاه کاربر نگهداری کرده و از رمزگذاری پایان به پایان یا end to end برای حفظ امنیت استفاده می‌کند این کیف پول به‌صورت اپلیکیشن موبایل (برای iOS و اندروید)، کیف پول تحت وب و افزونه مرورگر در دسترس است و بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد.

تون کیپر

تون هاب (TonHub)

TonHub یک کیف پول غیرمتمرکز با تمرکز بر امنیت پیشرفته و تجربه کاربری عالی است که امکان ارسال، دریافت، ذخیره و استیکینگ نات کوین را فراهم می‌آورد.

تراست ولت (Trust Wallet)

Trust Wallet یک کیف پول موبایل غیرمتمرکز و محبوب است که از بیش از ۱۰ میلیون دارایی دیجیتال در بیش از ۷۰ بلاکچین، از جمله نات کوین، پشتیبانی می‌کند. این کیف پول با بیش از ۸۰ میلیون دانلود جهانی، گزینه‌ای جامع برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال است.

تراست ولت

اوپن مسک (OpenMask)

OpenMask یک افزونه مرورگر غیرمتمرکز است که امکان تعامل با بلاکچین Ton را فراهم می‌آورد و از جت‌تون‌ها، NFT‌ها و TON DNS پشتیبانی می‌کند. این کیف پول همچنین امکان احراز هویت بیومتریک را نیز ارائه می‌دهد.

لجر (Ledger)

Ledger یک کیف پول سخت‌افزاری است که امنیت بالایی برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال از جمله نات کوین را فراهم می‌نماید. این کیف پول به‌صورت یک دستگاه USB عمل می‌کند و برای امنیت بیشتر داده‌ها را به‌صورت آفلاین و سرد ذخیره می‌کند.

کیف پول‌های سخت‌افزاری رایج‌ترین نوع کیف‌ پول‌های سرد محسوب می‌شوند که در ظاهر شبیه فلش مموری یا نوعی هارد اکسترنال کوچک هستند.

کیف پول Xrocket

کیف پول Xrocket یکی از بهترین کیف پول‌های حضانتی است که به‌صورت بات تلگرامی عرضه شده و علاوه‌بر پشتیبانی از نات کوین و دیگر ارزهای دیجیتال شبکه Ton، از دیگر شبکه‌ها و ارزها نیز حمایت می‌کند.

کیف پول حضانتی (Custodial Wallet) یا امانی، نوعی کیف پول آنلاین است که رمزارزها و دارایی‌های دیجیتال کاربران را نگهداری می‌کند و به‌عنوان یکی از انوع‌ کیف پول‌های صرافی شناخته می‌شود. این نوع کیف پول‌ها به کلید خصوصی رمزارزهای کاربران دسترسی دارند و مسئولیت نگهداری و مدیریت دارایی‌های آن‌ها را بر عهده دارند.

کیف پول Cryptobot

کیف پول Cryptobot نوعی ربات معاملاتی است که قابلیت ذخیره‌سازی درونی ارزهای دیجیتال از جمله نات کوین را دارد و همچنین از قابلیت معاملات خودکار نیز پشتیبانی می‌کند.

متامسک (MetaMask)

با تنظیمات مناسب، متامسک می‌تواند از توکن‌های مبتنی‌بر شبکه تن، مانند نات کوین پشتیبانی کند. این کیف پول به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و ویژگی‌های جذاب و متعددی را برای مدیریت ارزهای دیجیتال مختلف ارائه می‌دهد.

متامسک

کیف پول تون ولت (TON Wallet)

کیف پول رسمی TON گزینه‌ی قابل اعتماد دیگری برای ذخیره‌ی نات کوین محسوب می‌شود. این کیف پول با بلاکچین TON یکپارچه شده است و از همه‌ی توکن‌های مبتنی‌بر TON پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به‌امنیت بالا، پشتیبانی از چند دستگاه و رابط کاربری ساده اشاره کرد.

نکات مهم در انتخاب کیف پول نات کوین

  1. امنیت: امنیت اولین و مهم‌ترین فاکتور در انتخاب کیف پول است. کیف پولی را انتخاب کنید که از روش‌های پیشرفته امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای (۲FA) و رمزنگاری قوی استفاده می‌نماید.
  2. قابلیت پشتیبانی: اطمینان حاصل کنید که کیف پول مورد نظر شما از نات کوین پشتیبانی می‌کند. برخی از کیف پول‌ها تنها از تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.
  3. رابط کاربری: کیف پولی را انتخاب کنید که رابط کاربری ساده و قابل فهمی داشته باشد. این موضوع به‌ویژه برای کاربرانی که تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند اهمیت دارد.
  4. حفاظت از اطلاعات: از آنجایی که کیف پول ها غیرمتمرکز هستند ، بازیابی رمز عبور و کدهای بکاپ برای کیف پول تان امکان پذیر نیست و در صورت گم کردن یا فراموشی و یا از کار افتادن دیوایس تان برای همیشه دارایی تان از بین می رود پس کد ها و رمز عبور را بکاپ بگیرید در چند جای مهم ، فیزیکی یاداشت کنید مثل البوم عکس قدیمی و از آن ها حفاظت کنید.
  5. نظرات کاربران: قبل از انتخاب کیف پول، نظرات و تجربیات دیگر کاربران را مطالعه کنید. این اطلاعات می‌تواند به‌شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کند.

نتیجه‌گیری

نات کوین یک بازی کلیکی معروف است که در داخل اپلیکیشن تلگرام قابل دسترسی است. کاربران این بازی می‌توانند توکن‌هایی را به‌دست آورند که در نهایت به‌توکن‌های ارز دیجیتال با ارزش واقعی تبدیل می‌شوند. در این مقاله تلاش شده است تا با توجه به‌اهمیت نکات امنیتی و حریم خصوصی در زمان استفاده از ولت ها، به‌معرفی بهترین کیف پول‌های نات کوین اشاره شود. پس از خرید نات کوین از صرافی های معتبر نظیر کوینکس، استفاده صحیح و اصولی از هر کیف پول، بخش مهمی از امنیت و حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :نیما اهلی

      نکات انتخاب کیف پول نات کوین رو خیلی خوب گفتید مرسی از اطلاعات مفیدتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از توجه شما نیما جان