بهترین جایگزین صرافی BingX برای ایرانیان ۱۴۰۳

بهترین جایگزین صرافی BingX برای ایرانیان 1403
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 271511 |
تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱ | منبع: toobit.academy
1223 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

زمزمه‌هایی مبنی بر اجباری‌شدن احراز هویت در صرافی بینگ ایکس به‌ گوش می‌رسد. اگر شما هم در جست‌وجوی جایگزین صرافی BingX هستید، صرافی Toobit بهترین گزینه است.

بهترین جایگزین صرافی BingX برای ایرانیان ۱۴۰۳

بعد از اجباری‌شدن احراز هویت صرافی کوکوین در سال ۲۰۲۲، کاربران ایرانی کوکوین را به مقصد صرافی بینگ ایکس (BingX) ترک کردند. صرافی بینگ ایکس تا قبل از آغاز سال ۲۰۲۴، بدون مشکل به‌ کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌داد. حتی تا چند ماه قبل نیز ایرانیان می‌توانستند در BingX احراز هویت کنند.

با شروع سال ۲۰۲۴ اوضاع همکاری صرافی بینگ ایکس با کاربران ایرانی کمی تغییر کرد. ابتدا، این صرافی اعلام کرد که ایرانیان دیگر امکان احراز هویت با مدارک ایرانی را ندارند. پس از آن، در اطلاعیه‌ای از کاربران ایرانی خواسته شد تا برای ورود به سایت و اپلیکیشن موبایل بینگ ایکس، از آی پی‌های خارجی استفاده کنند. در هفته‌های گذشته، بینگ ایکس ایمیلی مبنی بر اجباری‌شدن احراز هویت، برای کاربران ایرانی ارسال کرد.

هرچند صرافی بینگ ایکس، ایمیل دیگری نیز برای کاربران خود ارسال و در آن اعلام کرد که کاربران فعلی می‌توانند بدون مشکل به‌ فعالیت خود ادامه دهند و احراز هویت تنها برای کاربران جدید اجباری خواهد بود. در هر صورت، اتفاقات چند ماه اخیر، نگرانی‌های جدی برای معامله‌گران ایرانی بینگ ایکس ایجاد کرده است. به همین دلیل، بعضی در جست‌وجوی جایگزین صرافی BingX هستند. اگر شما هم در شمار این افراد قرار دارید، این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

صرافی توبیت؛ بهترین جایگزین بینگ ایکس برای ایرانیان

صرافی توبیت (Toobit) بهترین جایگزین بینگ ایکس برای ایرانیان است. این صرافی متمرکز در اکتبر سال ۲۰۲۲ فعالیت خود را آغاز کرد. هرچند در مقایسه با بینگ ایکس، که سال ۲۰۱۸ آغاز به‌ کار کرد، قدمت کمتری دارد، داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که حجم معاملات توبیت از بینگ ایکس پیشی گرفته است، به‌طوری‌ که حجم معاملات روزانه اسپات توبیت به حدود ۱/۱۷ میلیارد دلار و حجم معاملات فیوچرز در شبانه‌روز، به ۱۴/۴ میلیارد دلار می‌رسد.

صرافی توبیت؛ بهترین جایگزین بینگ ایکس برای ایرانیان

یکی از دلایل محبوبیت صرافی BingX بین ایرانیان، ابزارهای معاملاتی پیشرفته آن بود. بسیاری از تریدرهای ایرانی تجربه کار کردن با پلتفرم‌های کپی ترید و ربات تریدر صرافی بینگ ایکس را دارند. خوشبختانه، صرافی Toobit نیز این خدمات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین، از این حیث با کوچ به‌ صرافی توبیت دچار مشکل نخواهید شد.

آیا صرافی Toobit معتبر است؟

یکی از نکات مهمی که در انتخاب هر صرافی خارجی باید مدنظر قرار دهید، اعتبار آن است. شما قصد دارید سرمایه خود را وارد یک صرافی کنید. بنابراین، باید مطمئن شوید که خدمات استاندارد به مشتریان خود ارائه می‌کند. برای مثال، صرافی نباید در قیمت ارزهای دیجیتال دست‌کاری کند. باید معاملات را در سریع‌ترین زمان پردازش کند. از سوی دیگر، باید خدمات واریز و برداشت ارز دیجیتال را به‌ بهترین شکل ارائه کند.

آیا صرافی Toobit معتبر است؟

بررسی بعضی از این موارد از طریق مرور نظرها و تجربیات کاربران دیگر امکان‌پذیر است. همچنین، می‌توانید بعضی از خدمات صرافی مانند کیفیت پاسخ‌گویی پشتیبانی را شخصاً بررسی کنید. علاوه بر آن، سایت‌هایی مانند کوین مارکت کپ نیز وجود دارند که ضمن بررسی خدمات صرافی‌ها، آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند. می‌توانید رتبه‌بندی کوین مارکت کپ را هم مبنای ارزیابی اعتبار صرافی توبیت قرار دهید.

بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی صرافی‌های متمرکز در سایت کوین مارکت کپ (تیر ماه ۱۴۰۳)، صرافی Toobit بین صدها پلتفرم دیگر، از نظر معاملات اسپات و فیوچرز، به‌ترتیب در رتبه‌های چهل‌ویکم و بیستم قرار دارد. به‌ همین دلیل، می‌توان گفت که در جمع صرافی‌های معتبر بازار کریپتوکارنسی است.

آیا احراز هویت در صرافی توبیت اجباری است؟

برای ثبت نام در صراف توبیت، نیازی به احراز هویت ندارید. در حال حاضر، سایت و اپلیکیشن صرافی Toobit بدون نیاز به تغییر آی پی، در دسترس ایرانیان قرار دارد. می‌توانید با استفاده از ایمیل، در این صرافی ثبت نام و معاملات خود را در بخش اسپات یا فیوچرز آغاز کنید.

سقف برداشت روزانه در صرافی توبیت برای حساب‌های کاربری بدون احراز هویت، پنج بیت کوین است. همچنین، می‌توانید ماهانه سی بیت کوین را بدون نیاز به احراز هویت، از حساب کاربری خود در Toobit برداشت کنید.

آیا احراز هویت در صرافی توبیت اجباری است؟

ناگفته نماند که صرافی توبیت، امکان احراز هویت را هم برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. برای این منظور، فقط به پاسپورت یا کارت ملی نیاز دارید. بعد از احراز هویت، محدودیت برداشت روزانه از حساب کاربری توبیت به پنجاه بیت کوین افزایش پیدا می‌کند.

آیا صرافی Toobit خدمات پشتیبانی فارسی ارائه می‌کند؟

یکی از موضوعات مهم دیگر برای تریدرهای ایرانی در انتخاب صرافی‌های خارجی، ارائه خدمات پشتیبانی به زبان فارسی است. در حال حاضر، صرافی توبیت نسخه فارسی سایت و اپلیکیشن موبایل خود را در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین، می‌توانید سؤالات خود را به‌ زبان فارسی با پشتیبانی توبیت در میان بگذارید و پاسخ دریافت کنید. علاوه بر آن، این صرافی در پیام‌رسان تلگرام گروهی ایجاد کرده که در آن، پاسخ‌گوی سؤالات کاربران فارسی‌زبان است.

کلام پایانی

اگر در فکر جایگزین برای صرافی بینگ ایکس هستید، در شرایط فعلی، توبیت بهترین گزینه برای شماست. خدمات این صرافی تا حد زیادی شبیه به بینگ ایکس است و از این نظر، خیلی راحت می‌توانید فعالیت خود را در آن آغاز کنید. ضمن اینکه نرخ کارمزد معاملاتی توبیت هم در مقایسه با بسیاری دیگر از صرافی‌های خارجی کمتر است. حتماً حساب کاربری خود را در صرافی Toobit ایجاد کنید تا در صورت بروز مشکل در BingX، بلافاصله معاملات خود را در پلتفرم دیگری دنبال کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :نریمان امیری

      ممنون که معرفیشون کردید خیلی دنبال یه جایگزین خوب واسه صرافی bingx میگشتم

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از نظر خوبتون نریمان جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂