چگونه حساب بین المللی وایز Wise در ایران افتتاح کنم؟

چگونه حساب بین المللی وایز Wise در ایران افتتاح کنم؟
شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-05
کد خبر: 269361 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ | منبع: arzione.com
1212 بازدید
۴
9
ارسال به دوستان
پ

افتتاح حساب وایز (wise) در ایران راه‌کاری است که افراد و تاجران با استفاده از آن می‌توانند به انتقال وجه در سطح بین‌الملل بپردازند. این سیستم الکترونیکی‌ با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی مانند سرعت بالا و کارمزد مناسب، به یکی از بهترین موارد برای انتقال وجه تبدیل شده است.

چگونه حساب بین المللی وایز Wise در ایران افتتاح کنم؟

با افتتاح حساب wise افراد می‌توانند از خدمات جذابی بهره‌مند شوند و مبالغ مورد نظر خود را به سراسر دنیا انتقال دهند. محبوبیت این سیستم انتقال وجه بین‌المللی، باعث شد تا ادامه متن به‌معرفی آن و ویژگی‌هایی که دارد اختصاص داده شود تا کاربران با اطمینان بیشتری Wise را انتخاب کنند.

حساب وایز را بهتر بشناسیم

وایز نوعی حساب بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توان به نگهداری و انتقال بیش از ۴۰ ارز جهانی پرداخت. این حساب علاوه‌بر کاربردهای آنلاینی که دارد برای علاقه‌مندان کارت صادر می‌کند تا افراد در کشورهای مختلف بتوانند بدون دغدغه درخصوص چنج کردن پول، به خرید و گشت‌وگزار بپردازند.

افتتاح حساب بین المللی وایز Wise روشی کاربردی برای تجارت با دنیای بیرون محسوب می‌شود. در واقع هر فردی که به هر دلیلی نیاز به واریز یا دریافت وجه از حساب‌های بین‌المللی دارد، باید در این سیستم حساب باز کند و از مزایای آن بهره‌مند شود.

حساب Wise به‌دلیل چند ارزی بودن و امکان انتقال وجه سریع به حساب‌های مختلف در بیش از ۲۰۰ کشور، به یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های انتقال وجه الکترونیکی سراسر جهان تبدیل شده است. این سیستم در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد و به‌راحتی می‌توان آن را افتتاح کرد.

عملکرد سیستم مالی وایز چگونه است؟

سیستم مالی وایز

وایز نوعی بانک نیست بلکه یک سیستم یا موسسه مالی است که می‌توان با استفاده از آن، ارزهای مختلف را نگهداری کرد و حتی تقاضای دریافت کارت داشت. ازاین‌رو باید گفت این موسسه بسیاری از خصوصیات حساب بانکی را دارد اما معمولا برای معاملات خارجی از آن استفاده می‌شود. البته می‌توان وایز را به‌عنوان حساب اصلی نیز مورد استفاده قرار داد.

نحوه عملکرد این سیستم به‌جای انتقال مستقیم پول، استفاده از حساب‌های محلی است که در کشورهای مبدا و مقصد دارد. در واقع وایز مبلغ مورد انتقال توسط هر کاربر را از بانک کشور مبدا برداشت می‌کند تا معادل آن را به حساب محلی مقصد انتقال دهد.

مهم‌ترین ویژگی این عملکرد، کاهش کارمزد است. در واقع زمانی که سیستم‌های سنتی کنار گذاشته شوند، یک سیستم مالی مدرن توانایی ارائه نرخ ارز بهتر و کارمزد کم‌تر را دارد. حساب وایز با بهره‌مندی از این قابلیت به یکی از بهترین گزینه‌ها در سطح بین‌الملل تبدیل شده است.

حساب وایز چه کاربردهایی دارد؟

مهم‌ترین کاربرد حساب Wise امکان انتقال وجه به حساب‌های بین‌المللی است. با توجه به اینکه سیستم‌های بانکی سنتی کارمزد بالایی برای انتقال وجه در سطح بین‌الملل دریافت می‌کنند، سیستم الکترونیکی وایز به یک گزینه کاربردی‌تر برای این منظور تبدیل شده است.

افرادی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند یا کاربرانی که مشاغل فریلنسری دارند و با کارفرمایان بین‌المللی در ارتباط هستند با افتتاح حساب wise می‌توانند وجه‌های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به‌طور کلی هر شخصی که نیاز به دریافت یا انتقال وجه به کشورهای دیگر را دارد و می‌خواهد با روشی کم‌کارمزد این کار را انجام دهد، باید برای افتتاح حساب Wise اقدام کند.

کاربرد دیگر وایز، امکان نگهداری و مدیریت وجه به‌صورت ارزهای مختلف (بیش از ۵۰ ارز) است. این ویژگی برای ایرانیان بسیار کاربردی محسوب می‌شود، چراکه همواره نسبت به بی‌ارزشی سرمایه خود نگران هستند.

حساب wise این امکان را فراهم می‌کند تا بدون کارمزدهای پنهان، ارزهای مختلف را با کم‌ترین کارمزد تبدیل کرد و همچنین وجه مورد نیاز را به حساب‌های بین‌المللی در کشورهای مختلف انتقال داد.

استفاده از حساب وایز چه مزایای دارد؟

مزایای حساب وایز

مهم‌ترین مزیتی که افتتاح حساب wise دارد امکان انتقال وجه بین‌المللی با نرخ ارز واقعی و همچنین کم‌ترین کارمزد به‌خصوص نسبت به روش‌های سنتی مانند مراجعه به بانک‌ها است.

این ویژگی به‌خصوص برای افرادی که به‌طور مرتب مبالغی را به‌حساب‌هایی در خارج از کشور انتقال می‌دهند مهم است. در واقع کارمزد کم باعث صرفه‌جویی در فرآیند انتقال وجه می‌شود. این مزیت در طولانی‌مدت خود را نشان می‌دهد.

افرادی که با ارزهای مختلف کار می‌کنند به حسابی نیاز دارند که نرخ تبدیل واقعی داشته باشد. با افتتاح حساب وایز می‌توان از این مزیت نیز بهره‌مند شد. در واقع وایز امکان تبدیل بیش از ۵۰ ارز مختلف را فراهم می‌کند و نرخی که برای این کار در نظر گرفته کاملا رقابتی است.

مزیت دیگر، دریافت کارتی است که در بیش از ۲۰۰ کشور امکان استفاده از آن وجود دارد. این کارت با قابلیت تبدیل ارز بدون هزینه‌های پنهان، به یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت‌های نقدی در سطح بین‌الملل تبدیل شده است.

موسسه وایز برای راحتی کاربران، وب‌سایت و اپلیکیشنی طراحی کرده که مدیریت آن بسیار آسان است. در واقع مزیت دیگر را می‌توان مدیریت آسان حساب و پیگیری تراکنش‌ها با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت این موسسه دانست.

این حساب کاملا ایمن است و انتقال وجه‌ را با بیشترین امنیت انجام می‌دهد. ازاین‌رو دیگر لازم نیست نگران انتقال وجه‌هایی با مبلغ بالا یا نگهداری ارزهای مختلف در این حساب بود.

چگونه در ایران حساب وایز افتتاح کنیم؟

با توجه به اینکه ایران تحریم است نمی‌توانید به‌طور مستقیم در این موسسه حساب باز کنید. اما نگران نباشید چراکه شرکت‌های واسطی مانند ارزی وان تمام فرآیند ورود اطلاعات، تایید هویت و افتتاح حساب را انجام می‌دهند تا بتوانید با کمک یک سیستم ایمن و پرداخت کم‌‌ترین کارمزد، مبالغ مورد نظر را برای دیگر افراد در سطح بین‌الملل انتقال دهید.

شرکت ارزی وان قادر است انواع حساب وایز مانند عادی، بیزینسی یا پلاس را برای شما افتتاح کند تا دیگر دغدغه‌ای برای اتصال به بازارهای جهانی نداشته باشید. شما می‌توانید تمامی سوالات خود دررابطه‌با وایز را از کارشناسان ارزی وان بپرسید تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید.

جمع‌بندی

اگر قصد افتتاح حساب وایز را دارید باید بدانید که این موسسه مالی کاملا معتبر است و با استفاده از آن می‌توانید در بستری کاملا ایمن و با پرداخت کم‌ترین کارمزد، مبالغ مختلف را به حساب افراد ساکن در خارج از مرزهای ایران انتقال دهید. این سیستم الکترونیکی سرعت بالایی دارد و حتی درصورت تمایل کارت نیز برای متقاضیان صادر می‌کند. برای افتتاح این نوع حساب می‌توانید به مجموعه ارزی وان مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۴ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 4
    1. نویسنده :حمید

      توضیحات عالی بود ممنون بابت اطلاعات خوبتون

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی اقتصادی

        سلام
        ممنون از نظرتون.

    1. نویسنده :عظیمی

      به نظر میاد واسه خریدای خارج از کشور کاربدی باشه.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی اقتصادی

        سلام
        بله کاربرد اصلیش برای خرید های بین المللی هست.