ابهام در فضای رگولاتوری رمزارز، طراحی محصول برای این حوزه را با چالش روبرو می‌کند

ابهام در فضای رگولاتوری رمزارز، طراحی محصول برای این حوزه را با چالش روبرو می‌کند
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 197966 |
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ | منبع: triboon.news
1521 بازدید
۲
8
ارسال به دوستان
پ

سجاد حسن‌زاده، مدیر محصول فرهاد اکسچنج در رویداد نهم‌ ژانویه با تریبون‌نیوز گفت‌وگو کرد و از سابقه طولانی این صرافی ارز دیجیتال خبر داد. به گفته حسن‌زاده، فرهاد اکسچنج از سال ۸۴ مشغول به فعالیت است و یکی از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال بعد از ظهور بیت‌کوین است. او معتقد است رویدادهایی مانند ۹ ژانویه امکان حضور همزمان فعالان […]

ابهام در فضای رگولاتوری رمزارز، طراحی محصول برای این حوزه را با چالش روبرو می‌کند

سجاد حسن‌زاده، مدیر محصول فرهاد اکسچنج در رویداد نهم‌ ژانویه با تریبون‌نیوز گفت‌وگو کرد و از سابقه طولانی این صرافی ارز دیجیتال خبر داد. به گفته حسن‌زاده، فرهاد اکسچنج از سال ۸۴ مشغول به فعالیت است و یکی از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال بعد از ظهور بیت‌کوین است.

او معتقد است رویدادهایی مانند ۹ ژانویه امکان حضور همزمان فعالان حوزه بلاک‌چین و ارز دیجیتال و نهادهای قانون‌گذار را فراهم می‌کند. همچنین، به کسب‌وکارهای این حوزه‌ها کمک می‌کند تا با کاربران و همکاران خود دیدار کنند. او فضای مه‌آلود در حوزه رمزارزها را مهم‌ترین چالش‌ صرافی‌‌های ارز دیجیتال عنوان کرد و این مسئله را برای پیش‌بینی آینده این صنعت نگران‌کننده خواند.

مدیر محصول فرهاد اکسچنج به تریبون‌نیوز گفت که نزدیک به ۲۰ سال است در زمینه تبادل دارایی‌ها کار می‌کنند و از سال ۲۰۰۹ که بیت‌کوین و پس از آن آلت‌کوین‌ها متولد شدند، به تبادل این دارایی‌های رمزنگاری‌شده می‌پردازد.

او به سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال توصیه کرد که با دید باز سرمایه‌گذاری کنند و در دام کسانی که با سیگنال‌فروشی و فروش پکیج‌های موفقیت ترید از اعتماد آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند، نیفتند. این فعال حوزه رمزارزها معتقد است کسانی که در این بازار سیگنال‌فروشی می‌کنند، اگر می‌توانستند در زمینه ترید به موفقیتی برسند با سیگنال‌فروشی سرمایه‌های دیگران را به خطر نمی‌انداختند.

مشاهده ویدئو

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :حمید رحیمی

      ویدیوشون رو دیدم واقعا جالب بود، ممنون از افق اقتصادی و تریبون نیوز بابت پوشش این خبر

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از شما بابت کامنت خوبتون حمید عزیز