ورود سرمایه گذاری های جدید به اکوسیستم دانش بنیان و فناور با همکاری اتاق بازرگانی گرگان   - افق اقتصادی

ورود سرمایه گذاری های جدید به اکوسیستم دانش بنیان و فناور با همکاری اتاق بازرگانی گرگان   - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 255629 |
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ |
71 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

گرگان- دومهری، رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی گرگان گفت: ورود سرمایه گذاری های جدید از طریق همکاری کمیسیون های مختلف اتاق بازرگانی قطعا به عملکرد اکوسیستم دانش بنیان و فناور کمک خواهد کرد.

ورود سرمایه گذاری های جدید به اکوسیستم دانش بنیان و فناور با همکاری اتاق بازرگانی گرگان  

میثم دومهری در حاشیه نخستین جلسه کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان که صبح یکشنبه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این جلسه با دو محوریت عملکرد صندوق پژوهش و فناوری و انجمن دانش بنیان برگزار شد.
رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: مقرر شد منابعی که صندوق پژوهش و فناوری در اختیار دارد، با توجه به صلاح دید صندوق و عملکرد اکوسیستم صرف اقدامات مختلف شود.
وی گفت: با توجه به اینکه منابع این صندوق محدود است، تصمیم بر این شد که سرمایه گذاری های بخش خصوصی از طریق آشنایی که از طریق پارک علم و فناوری ایجاد می شود، در حوزه های گردشگری، صنعت، کشاورزی و غیره انجام شود.
دو مهری بیان کرد: ورود سرمایه گذاری های جدید از طریق همکاری کمیسیون های مختلف اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان به عملکرد اکوسیستم دانش بنیان و فناور کمک خواهد کرد.
رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی گرگان گفت: انجمن دانش بنیان به مرحله تاسیس رسیده است که در جلسات آینده این انجمن نیز در جلسات اتاق بازرگانی حضور خواهد داشت تا موضوعات مختلف از طریق انجمن در کمیسیون مطرح شود.
امیدواریم با برگزاری جلسات بتوانیم به این اکوسیستم کمک کنیم و نقش موثری در توانمند سازی شرکت های دانش بنیان در استان داشته باشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید