شهرداری بازار تهران تاسیس می شود - افق اقتصادی

شهرداری بازار تهران تاسیس می شود - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 216215 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ |
86 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تمرکز بیشتر روی موضوع ایمنی بازار تهران، شهرداری مشخص برای بازار پایتخت تاسیس می‌شود.

شهرداری بازار تهران تاسیس می شود

به گزارش بازار، مهدی چمران امروز یکشنبه در حاشیه دویست و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: طرح بازار در شورا مطرح خواهد شد و یک شهرداری مشخص زیر نظر شهرداری منطقه ۱۲ ایجاد می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه هم اصناف، هم سازمان میراث فرهنگی و هم شهرداری باید همکاری کنند، گفت: هیچ دلیلی ندارد کالاها در انبارهای بازار نگهداری و مجددا خارج شود. باید به میزان خرید مردم، کالا وارد بازار شود، اما در حال حاضر تمام اجناس در بازار انبار و از آنجا حتی به سایر شهرها ارسال می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ایمن نبودن و شلوغی تاسیسات آب و برق و ایجاد آتش‌سوزی و دیگر مخاطرات در بازار، گفت: امیدواریم سازمان میراث فرهنگی همکاری و بیشتر به بازار توجه کند و مشکلات ارتفاع ساخت و ساز اصلاح شود و اجازه ندهیم بازار به سمت فرسودگی برود.

چمران در پایان با بیان اینکه در جلسه امروز شورا بهای خدمات بازدید از برج میلاد و مراکز فرهنگی بررسی و تعیین می‌شود، اظهار کرد: لایحه HSE شهرداری تهران و اساسنامه سازمان آرامستان‌ها نیز بررسی خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید