دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور - افق اقتصادی

دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 191950 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ |
69 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

زنجان-معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده،از دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور خبر داد و گفت: یکی از مطالبات و دغدغه‌های اصلی فعالان حوزه صنایع‌دستی بیمه است.

دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور

به گزارش خبرنگار بازار، انسیه خزعلی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در جمع خبرنگاران،گفت: بانوان زنجانی در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های چشم‌گیری دارند و بسیاری از این فعالیت‌ها به صورت خانوادگی انجام می‌شود.

وی از ۸ مصوبه در امور بانوان در دور دوم سفر هیأت دولت به استان خبر داد و اظهار کرد: بخشی از این مصوبات مربوط به حوزه سلامت بانوان، آسیب‌زدایی از جامعه بانوان و خانواده و بخشی دیگر نیز مربوط به ارتقای مهارت‌ها و آموزش بانوان است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: تجهیز بازارچه‌های فروش محصولات خانگی و صنایع دستی بانوان، تأمین جهیزیه زوجین تحت حمایت کمیته امداد، تجهیز و راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال حوزه خانواده و جوانی جمعیت و … از جمله این مصوبات است.

خزعلی از دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور خبر داد وبیان داشت: بی‌تردید یکی از مطالبات و دغدغه‌های اصلی فعالان حوزه صنایع‌دستی، موضوع بیمه است که این مهم در مورد بانوان که در مشاغل صنایع‌دستی و خانگی فعالیت دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: در سال گذشته ۸۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان اختصاص داشت و زنجان یکی از استان‌هایی است که بانوان استان از فعالیت‌های خوبی در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی برخوردارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید