امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون ارتش - افق اقتصادی

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون ارتش - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 175309 |
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ |
145 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

تعهارئیس اتاق تعاون ایران گفت: این اتاق می‌تواند با هم‌افزایی با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، به رشد و توسعه تعاونی‌های ارتش کمک کند.

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون ارتش

به گزارش بازار، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: می‌توانیم حلقه ارتباط بنیاد تعاون و سایر تعاونی‌های کشور باشیم؛ تعاونی‌های ارتش می‌توانند از خدمات اتاق تعاون در تمام حوزه‌ها نظیر مشاوره در زمینه‌های حقوقی، تامین اجتماعی و سایر حوزه همچنین صدور کارت بازرگانی و گواهی مبدأ بهره‌مند شوند.

امیر جعفر آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش نیز در این مراسم گفت: ما در سطح کشور تعاونی‌های بسیاری داریم که به دلیل نداشتن آگاهی کافی از امتیازارت تعاونی‌ها با مشکلات مواجه می‌شوند و همکاری با اتاق تعاون ایران می‌تواند بستر مناسبی برای فعالیت و رشد تعاونی‌های ارتش محسوب شود.

تفاهم نامه همکاری اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون آجا با هدف تشریک مساعی و همکاری مشترک به منظور بهره‌مندی مستمر از ظرفیت‌های موجود در حوزه تعاون و قانون بخش تعاونی به امضا رسید.

همکاری در زمینه اهداف ۸ گانه سند توسعه بخش تعاون، تشریک مساعی در زمینه همکاری‌های مشترک بمنظور بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در حوزه تعاون و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به تعاونی‌های زیرمجموعه بنیاد تعاون آجا از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید