تشریح آخرین وضعیت راه‌اندازی تاکسی آبی در آبادان با محوریت گردشگری - افق اقتصادی

تشریح آخرین وضعیت راه‌اندازی تاکسی آبی در آبادان با محوریت گردشگری - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 170003 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ |
155 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت راه اندازی تاکسی آبی در این شهر با محوریت توسعه صنعت توریسم را تشریح کرد.

تشریح آخرین وضعیت راه‌اندازی تاکسی آبی در آبادان با محوریت گردشگری

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از ظرفیت های صنعت گردشگری شهر آبادان موضوع «تاکسی آبی» است که در سطح کلان این موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه بررسی مصوبات دومین سفر استانی رئیس جمهوری به شهرستان آبادان که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد مصوبه ای برای تاکسی آبی در نظر گرفته شد؛ مقرر شد اماکن و عرصه های موجود و تامین فضا برای این طرح در محدوده جزیره شادمانی از طریق شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم یکپارچه سازی اطلاعات گردشگری، عنوان کرد: اخیراً جلسه کارگروه مدیریت پسماند در دریاچه سدها و سواحل منابع آبی استان خوزستان برگزار و بر همین اساس درخواست شد شرکت پالایش نفت آبادان، اداره بنادر و دریانوردی شهرستان آبادان و اداره آب منطقه جنوب آبادان فهرست و موقعیت جغرافیایی همه تاسیات فعال در حوزه گردشگری و همچنین اقدامات فعالیت های صورت گرفته یا هدف توسعه گردشگری شامل تاسیسات گردشگری، خدمات گردشگری و اقامتگاه ها را در اختیار اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان قرار دهند.

مولوی تاکید کرد: طرح های بزرگ و کلان برای به نتیجه رسیدن نیازمند زمان بیشتری هستند ولی حصول نتیجه آن همراه با پیامدهای بزرگ اقتصادی برای ساکنان آن منطقه است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید