۱۵ درصد اقتصاد استان زنجان مربوط به بخش کشاورزی است - افق اقتصادی

۱۵ درصد اقتصاد استان زنجان مربوط به بخش کشاورزی است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 169995 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ |
133 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

زنجان-استاندار زنجان،با بیان اینکه ۱۵ درصد اقتصاد استان زنجان مربوط به بخش کشاورزی است،گفت: بقیه به بخش خدمات اختصاص دارد.

۱۵ درصد اقتصاد استان زنجان مربوط به بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی شامگاه دوشبه در دیدار با صنعتگران در محل استانداری زنجان،گفت: امروز برخی از مشکلاتی که در استان داریم باید به صورت جدی در راستای مرتفع کردن آن گام برداریم.

وی ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که همواره دغدغه استان بوده، مربوط به بهره‌وری منابع است که متاسفانه در این زمینه به هیچ وجه شرایط خوبی نداریم.

استاندار زنجان گفت: برای استفاده بهتر از منابع باید اقدام جهادی در عرصه‌های مختلف انجام دهیم و معتقدیم یکی از این اقدامات جدی و جهادی باید در حوزه کشاورزی انجام شود تا بیش از این شاهد اتلاف منابع نباشیم.

افشارچی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که می‌توان در راستای حل مشکلات مختلف استان انجام داد، افزایش اختیار عمل استانداران است.

وی گفت: در حال حاضر ۳۸ درصد از اقتصاد استان مربوط به بخش صنعت است و ۱۵ درصد اقتصاد استان مربوط به بخش کشاورزی و بقیه به بخش خدمات اختصاص دارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: صنعتگران می‌‎گویند که واردات موجب می‌شود که ما نتوانیم تولیدات خود را بفروشیم و واردات برای مردم ارزان‌تر است به همین خاطر سراغ واردات می‌روند.

افشارچی افزود: امروز بخش خصوصی در حال بزرگ‌تر شدن است و به همین نسبت منابع ما تحت‌فشار می‌رود، اما از این جنس تحقیقات باید بیشتر شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید