استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه چرم و کفش ایرانی - افق اقتصادی

استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه چرم و کفش ایرانی - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 155177 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ |
194 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران، از استقبال خوب تولیدکنندگان خارجی از دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کفش، کیف و صنایع وابسته خبر داد.

استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه چرم و کفش ایرانی

به گزارش بازار، رسول شجری در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، کفش، کیف و صنایع وابسته افزود: یکی از نزدیک‌ترین راه‌های توسعه صنعت، برگزاری نمایشگاه و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها ست ضمن اینکه با برپایی این گونه نمایشگاهها، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی داخلی و کشورهای خارجی رو در روی هم قرار می‌گیرند و زمینه خوبی برای تبادل اطلاعات و ایجاد رقابت می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ۱۲ سال گذشته که این نمایشگاه برپا شده است، تحول بزرگی در صنعت کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته بوجود آورده ضمن اینکه امسال کشورهای خارجی از جمله ایتالیا برای حضور در نمایشگاه در مقایسه با سال‌های گذشته استقبال بیشتری نشان دادند.

شجری در خصوص کیفیت کالاهای ایرانی و جایگاه این صنعت در بازارهای رقابتی با بیان اینکه امروزه ماشین آلات و فناوری‌های روز دنیا، در پیشرفت صنایع خیلی موثر هستند گفت: با تجمیع شدن واحدهای تولیدی این صنعت در شهرک‌های صنعتی، واحدهای بزرگی در این صنعت به وجود آمده است.

وی افزود: واحدهای تولیدی کوچک کیف و کفش در گذشته در داخل شهرها فعالیت می‌کردند، اما هم اکنون این واحدها در چند شهرک صنعتی کشور مستقر و فعالیت می‌کنند ضمن اینکه با حمایت‌های دولت هم اکنون شرایط خوبی در این شهرک‌ها حاکم است که امیدواریم حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

مسئول اتحادیه کفاشان دست دوز تهران اضافه کرد: انتظار داریم تا ۵ سال آینده در این صنعت به حداقل یک میلیارد دلار صادرات برسیم که هم اکنون فاصله زیادی با این عدد داریم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید