وزیر اقتصاد قول داد موضوع مالیات اصناف را ویژه پیگیری کند - افق اقتصادی

وزیر اقتصاد قول داد موضوع مالیات اصناف را ویژه پیگیری کند - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 114012 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ |
254 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه اصناف از افزایش مالیات گفت: وزیر اقتصاد قول داد افزایش مالیات اصناف را ویژه پیگیری کند.

وزیر اقتصاد قول داد موضوع مالیات اصناف را ویژه پیگیری کند

ابراهیم رضایی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیدار با وزیر اقتصاد اظهار داشت: در راستای بررسی مسایل و مشکلات کلان کشور و همچنین دغدغه‌های اقتصادی شهرستان دشتستان و استان بوشهر با جناب خاندوزی وزیر اقتصاد دیدار کردم و امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.

وی در تشریح جزئیات مسایل مطرح شده در این جلسه افزود: مشکلات اقتصادی، مالیات‌ ها، تسهیلات تولید و کشاورزی و مسائل بانکی از جمله مهم ترین مواردی بود که با وزیر صحبت کردم و برای رسیدگی و بهبود وضعیت تبادل نظر شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز گلایه اصناف از افزایش شدید مالیات‌ ها خاطر نشان کرد: وزیر اقتصاد قول داد این موضوع را به طور ویژه پیگیری کند تا فشار کمتری بر اصناف وارد شود.

رضایی خواستار حمایت بانک ها از فعالان خرما و صادرکنندگان شد و گفت: تولیدکنندگان خرما با مشکلات و دغدغه های زیادی مواجه هستند و اگر حمایت نشوند، معیشت بخش زیادی از جامعه به خطر می افتد.

وی بیان کرد: تلاش برای تسهیل صادرات خرما و نیاز به تقویت صنایع فرآوری و بسته بندی، مساله مهمی است که از مدیران دولت انتظار می رود با شتاب لازم، پیگیری و اجرایی کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید