وعده اتاق اصناف برای نمایشگاه بهاره تهران - افق اقتصادی

وعده اتاق اصناف برای نمایشگاه بهاره تهران - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 204324 |
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ |
188 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

اکوایران: در یکی دو سال اخیر عرضه کالاهای بی کیفیت و گران قیمت در نمایشگاه‌های مختلف تهران بسیار به چشم می خورد. رویدادی که اتاق اصناف تهران هم آن را تایید میکند. البته این اتاق اخیرا وعده داده است که امسال در نمایشگاه بهاره تهران مردم کالاهای بی کیفیت نخواهند دید.

وعده اتاق اصناف برای نمایشگاه بهاره تهران

به گزارش اکوایران، از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۳ قرار است نمایشگاه بهاره در تهران برگزار شود. محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در این باره به «اکوایران» گفت: نمایشگاه بهاره سال جاری با محوریت کامل اتحادیه‎‌های صنفی و با کارشناسی قیمت، بازرسی و نظارت آن‌ها برگزار خواهد شد. همچنین از آنجایی که حفظ منافع اصناف نیز برای ما مهم ‎است، نرخ اجاره مناسبی برای غرفه‌ها در نظر گرفتیم چرا که با توجه به وضعیت بد اقتصادی تمام سود کسبه از فروش شب عید است.

او با توجه به اینکه برخی از مردم به عدم تفاوت قیمت‌ کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌‌های بهاره با مغازه‌های سطح شهر گله‌مند هستند، گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته در برخی از غرفه‌ها این موضوع دیده می‌شد که کالا هم قیمت یا حتی در برخی موارد بالاتر از نرخ مغازه‌های سطح شهر بود اما در نمایشگاه بهاره سال جاری این وعده را به مردم خواهیم داد که اتاق اصناف نظارت کاملی بر قیمت کالاهای عرضه شده خوهد داشت و اجازه ورود هیچ‌گونه کالای بی‌کیفیتی داده نمی‌شود.

فرجی امیدوار است که در سال جاری با توجه به نظارت‌ها و عرضه محصولات با کیفیت شاهد حضور پررنگ مردم باشیم.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران همچون سایر اعضا این اتاق نسبت به برگزاری نمایشگاه‌‎هایی از سوی شهرداری و وزارت ارشاد  انتقاد کرد و  گفت: بی‌شک به دلیل شناخت کافی بازار، معیشت مردم و روند کار اصناف بهترین مرکز برای برگزاری این نمایشگاه‌ها اتاق اصناف و اتحادیه‌‎های صنفی است.

او تاکید کرد: نمایشگاه‌های بهاره باید توسط تولیدکنندگان و اصناف دارای مجوز برگزار شود، در نتیجه نمایشگاه‌هایی که توسط وزارت ارشاد یا شهرداری برگزار می‌شود، محلی برای حضور واحدهای مجوزدار صنفی یا تولیدکننده نیست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید