مزایا و خدمات همکاری با شرکت های بازرگانی

مزایا و خدمات همکاری با شرکت های بازرگانی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 262056 |
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ | منبع: joolaei.com
1156 بازدید
۲
9
ارسال به دوستان
پ

بسیاری از افراد آگاهی کمی نسبت به خدمات شرکت‌های بازرگانی واردات و صادرات دارند، اما در حقیقت چنین شرکت‌هایی همانند بازرگانی جولایی پیچیدگی‌های تجارت را در سطح بین‌المللی برایتان آسان می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا کار خود را به یک متخصص بسپارید و نگران هیچ چیز دیگری نباشید.

مزایا و خدمات همکاری با شرکت های بازرگانی

به بیانی ساده شرکت‌های بازرگانی از مرحله یافتن محصول در کشور مدنظر مانند چین گرفته تا انجام معامله و ارسال کالا به مقصد مورد نظر شما را انجام می‌دهند. از همین رو، دیگر نگران این نیستید که در هر یک از این مراحل برایتان مشکلی پیش بیاید. در اصل، واسطه‌ها متخصصانی هستند که خریداران و فروشندگان را در سراسر جهان به هم متصل می‌کنند.

برای هر کسب و کاری با هر اندازه‌ای که دارد، همکاری با چنین شرکت‌هایی یک مزیت محسوب می‌شود. “خریداران” به شبکه وسیعی از محصولات، دانش بازار و تدارکات لازم دسترسی دارند که به آنها این امکان را می‌دهد تا به شیوه راحت تری منابع خود را تأمین کنند.

از سوی دیگر، “فروشندگان” می‌توانند از کانال‌های توزیع مستقر استفاده کنند، هزینه‌های بازاریابی را کاهش دهند و به پرداخت سریع دسترسی داشته باشند.

فرقی نمی‌کند که چه میزان تجربه در زمینه صادرات و واردات کالا از چین دارید، با گسترش فعالیت‌تان، همکاری با یک شرکت بازرگانی مانند بازرگانی جولایی می‌تواند بسیاری از موانع را از سر راه‌تان بردارد و با خیال آسوده تری به فعالیت‌های تجاری خود بپردازید. در ادامه این مطلب، بیشتر به خدمات و مزایای همکاری با شرکت‌های بازرگانی خواهیم پرداخت.

مزایای همکاری با شرکت‌های بازرگانی

شرکت بازرگانی جولایی

۱. بهینه شدن فرایند خرید و کاهش هزینه‌ها

پیدا کردن بهترین محصولات با بهترین قیمت برای هر شرکتی ضروری است، اما معمولا این مرحله زمان‌بر و پیچیده است.

شرکت‌های بازرگانی به شما این امکان را می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین تأمین کننده خصوصا در چین دسترسی پیدا کنید. آنها لیست کالاهای درخواستی شما را با بودجه مدنظر دریافت می‌کنند و بهترین قیمت و کیفیت را در بازار چین برای شما پیدا می‌کنند.

۲. دسترسی به بهترین تأمین کنندگان چینی

شرکت‌های بازرگانی به ویژه شرکت‌هایی مانند بازرگانی جولایی که در گوانگجو چین مستقر هستند، به شما این اطمینان را می‌دهند تا هر محصولی را در بهترین شرایط ممکن پیدا کنید، زیرا به صورت میدانی به بازار چین مسلط بوده و با تأمین کنندگان بسیاری نیز در ارتباط هستند.

۳. بهبود ارتباطات و مذاکره با تأمین کنندگان

مذاکره با تأمین کننده می‌تواند فرایند دشواری باشد، به خصوص زمانی که زبان و فرهنگ متفاوتی داشته باشید.

شرکت های بازرگانی معتبر، با داشتن متخصصان مسلط به زبان و فرهنگ چینی، کار ارتباط با آنها را ساده کرده است.

۴. امکان خرید مقادیر کمتر محصولات و دریافت سریع آنها

بعضی از تأمین کنندگان برای قبول یک سفارش، حداقل حجم مشخصی از محصول را باید تولید کنند. این اتفاق معامله را برای کسب و کارهای کوچک سخت کرده است.

شرکت بازرگانی جولایی به شما این امکان را می‌دهد تا:

  • براساس نیاز شرکت تان و نه بیشتر، خرید کنید.
  • با بستن یک قرارداد به مدت مشخصی (برای مثال ۲ الی ۳ ماه)، می‌توانید همان سفارشات را با قیمت و کیفیت اولیه‌ای که توافق کردید دریافت کنید.

۵. ارسال سریع و راحت بار به مقصد مورد نظر

در همکاری با یک شرکت بازرگانی، مراحل لجستیک و ارسال کالا از تأمین کننده به مقصد مورد نظر بسیار راحت می‌شود. زیرا شرکت بازرگانی تمامی فرایند دریافت کالا از تأمین کننده، نگهداری در انبار، ارسال بار به مقصد، ترخیص کالا از گمرک و مجدداً ارسال بار به درب انبار نهایی را انجام می‌هد.

همچنین این اطمینان را به شما می‌دهند که دقیقاً سفارش خریداری شده به دست شما می‌رسد و نقصی در آن وجود نخواهد داشت.

خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های بازرگانی

خدمات شرکت های بازرگانی

شرکت بازرگانی جولایی چیزی فراتر از ایجاد ارتباط میان خریداران و فروشندگان است. ما مجموعه جامعی از خدمات را ارائه می‌دهیم که باعث ساده شدن مراحل تجارت بین‌المللی می‌شوند مانند:

۱. تأمین منابع و تدارکات

یافتن تأمین کننده قابل اعتماد در چین می‌تواند کار سختی باشد، این کشور گسترده، حجم عظیمی از تولید کنندگان در خود دارد که مقایسه و انتخاب میان آنها می‌تواند سخت باشد. بازرگانی جولایی با شناخت کاملی که از بازار چین دارد، یافتن این منابع را نه تنها برای شما آسان می‌کند، بلکه تضمین می‌دهد تا بهترین قیمت و کیفیت را برای شما در میان محصولات انتخابی پیدا کند.

۲. کنترل کیفیت

خرید محصول با کیفیت یکی از دغدغه‌های خریداران از تأمین کنندگان در چین است، بازرگانی جولایی با انجام خدمات کنترل کیفیت در مبدا، به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول خریداری شده مطابق با مشخصات مورد توافق است.

۳. انجام آسان پرداخت‌های بین‌المللی

از آنجایی که ایران تحریم است، انجام پرداخت‌های بین‌المللی پروسه پیچیده‌ای پیدا کرده است. از همین رو بازرگانی جولایی با ساده سازی این مراحل، نه تنها هزینه‌های شما را کاهش داده است بلکه شیوه پرداخت را برای هر نوع کسب و کاری ساده کرده است.

۴. لجستیک و حمل و نقل

وارد شدن به فرایند حمل و نقل بین‌المللی، کارگو چین و انجام امور ترخیص کالا از گمرک بسیار پیچیده و پر دردسر است، اما بازرگانی جولایی با داشتن تخصص در این زمینه، می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن بسته به بودجه شما، مرسوله تان را از چین به ایران انتقال دهد و همچنین تمامی امور گمرکی را نیز انجام دهد و در نهایت بعد از ترخیص، مرسوله را به مقصد نهایی مورد نظرتان ارسال کند.

جمع‌بندی

وارد شدن به دنیای صادرات و واردات و تجارت بین‌المللی برای هر کسی می‌تواند دلهره آور باشد. اما همکاری با شرکت‌های بازرگانی همچون بازرگانی جولایی به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ دردسری محصولات خود را از چین سفارش داده و در مقصد مورد نظر بدون هیچ نگرانی دریافت کنید.

از همین جهت به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای دریافت یک مشاوره صادرات و واردات رایگان به وب سایت بازرگانی جولایی به آدرس joolaei.com مراجعه کنید و همین امروز از دانش کارشناسان این مجموعه در زمینه واردات کالا از چین استفاده کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :محسن زارع

      مزایای همکاری با شرکت‌های بازرگانی رو عالی توضیح دادید مرسی از مقاله خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده محسن جان