تمام مراکز دولتی و بانک‌ها فردا تعطیل هستند - افق اقتصادی

تمام مراکز دولتی و بانک‌ها فردا تعطیل هستند - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 277637 |
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ |
28 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

اکوایران: کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

تمام مراکز دولتی و بانک‌ها فردا تعطیل هستند

به گزارش اکوایران، افزایش دمای هوا و کمبود انرژی برق در هفته‌های اخیر بسیاری از ادارات در شهرهای مختلف را به تعطیلی کشانده یا ساعات کاری را کاهش داده است.

روز گذشته، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد که فعالیت مراکز دولتی در سراسر کشور در روز شنبه از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

تعطیلی مراکز دولتی در روز یکشنبه

حالا هم اعلام شده است که کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

همچنین روز گذشته، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در جلسه‌ای فوق‌العاده با مدیران ارشد شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای سراسر کشور اعلام کرد که پس از ماه‌ها کار و تلاش شبانه‌روزی توسط کارکنان صنعت برق از ابتدای پاییز سال گذشته، اکنون به روزهای اوج بار مصرف برق در فصل گرم سال رسیده‌ایم.

او تأکید کرد که باید با ایجاد آمادگی حداکثری، بتوانیم پاسخگوی تقاضای مصرف برق در بخش‌های مختلف باشیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را اجرایی کنیم.

وزیر نیرو با تأکید بر لزوم آمادگی شبانه‌روزی گروه‌های واکنش سریع و عوامل امدادی در سراسر کشور، گفت که با توجه به افزایش شدید مصرف برق و فشاری که به شبکه وارد می‌شود، ضروری است که این گروه‌ها همیشه آماده‌باش باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را حل کنند.

 شرایط سخت پیش‌روی تولید و تامین برق

 محرابیان همچنین گفت که از امروز شرایط سختی در حوزه تولید و تامین برق کافی پیش رو خواهیم داشت. به گفته وی، با توجه به افزایش تقاضای مصرف برق و ادامه یافتن آن در روزهای آینده، باید برنامه‌های تولید، انتقال و مدیریت مصرف برق با دقت و حساسیت بسیار بالایی اجرایی شود تا این شرایط با حداقل مشکل پشت سر گذاشته شود.

او صبح روز گذشته نیز، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود افزایش مصرف به ۹ درصد نیز برسد، اعلام کرد که «متوسط افزایش مصرف در سا‌ل‌های گذشته ۴ درصد و حداکثر پیش‌بینی‌های افزایش مصرف برای امسال ۶ درصد بوده، اما این عدد امسال به بالای ۸ درصد رسیده است».

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید