شرایط فروش اقساط مدیران خودرو در ۷۷۷

شرایط فروش اقساط مدیران خودرو در 777
دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-21
کد خبر: 309577 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ | منبع: mvmchery.com
48 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ با تنوع بیشتری از محصولات وارد بازار خودرو کشور شده و سبد محصولات این شرکت شامل حداقل ۱۵ محصول برای اقشار مختلف است.

شرایط فروش اقساط مدیران خودرو در ۷۷۷

شرایط فروش اقساط مدیران خودرو در ۷۷۷

از نیمه تابستان امسال و با روند رو به رشد تحویل خودرو به مشتریان، بازار خودرو دچار تلاطم کمتری شده و بازار به ثبات نسبی رسیده است.

محصولات متنوع مدیران خودرو در حال حاضر با سه برند ام وی ام (MVM)، فونیکس (FOWNIX) و اکستریم (XTRIM) عرضه می‌شود و برای اقشار مختلف جامعه، پیشنهاد خرید دارد.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو نیز دارای تنوع قابل توجهی است و در کنار فروش نقدی با قیمت قطعی برای همه محصولات، امکان فروش اقساطی با وام بانکی نیز برای کارمندان ادارات دولتی یا صاحبان کسب و کار خصوصی با جواز کسب، طراحی شده است.

نکته مهم در مورد شرایط فروش جدید مدیران خودرو این است که با وجود افزایش قیمت برخی از شرکت‌ها در پایان تابستان امسال، شرکت مدیران همچنان قیمت به قیمت اعلام شده در بهار امسال، متعهد باقی مانده و افزایش قیمت مجدد نداشته است.

درباره شرایط فروش اقساطی هم باید گفت که بیشتر محصولات مدیران خودرو هم‌اکنون با وام بانکی با نرخ بهره مصوب بانک مرکزی، قابل خرید قسطی با اقساط بلندمدت هستند و خریداران از ۱۲ تا ۶۰ ماه می‌توانند وام خرید خودرو را بازپرداخت نمایند.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام در ۷۷۷

متقاضیان خرید اقساطی محصولات ام وی ام می‌توانند با توجه به قدرت خرید خود از بین ۳ محصول ایکس ۳۳ کراس، آریزو ۵ اسپرت و ایکس ۵۵ پرو، انتخاب کنند و با تکمیل مدارک و مراحل ثبت نام، خودرو مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

شرایط فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به عنوان یک کراس‌اوور جمع و جور و جذاب شهری یکی از پرطرفدارترین محصولات مدیران خودرو است که با موتور ۱.۵ لیتری توربو و گیربکس جدید ۹ سرعته CVT، یک انتخاب خوب برای یک خانواده کوچک یا افراد جوان است.

قیمت قطعی این خودرو طبق آخرین اعلام مدیران خودرو ۱.۴۷۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان است که بر اساس مدل فروش اقساطی، به این شکل تنظیم شده است:

فروش ایکس 55

شرایط فروش اقساطی فونیکس

برند فونیکس به عنوان زیرمجموعه سازنده خودروهای با عملکرد فراتر از متوسط یا پرفورمنس (Performance Cars) مدیران خودرو، در کنار سدان‌های جذاب آریزو ۶ و آریزو ۸ و کراس‌اوورهای محبوب تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو، زیرشاخه خودروهای نوانرژی (NEV) را نیز معرفی کرده که خودروهای پاک هستند.

خودروهای فونیکس نیز در کنار فروش نقدی با قیمت قطعی، به صورت اقساط و با وام بانکی به فروش می‌رسند. برای دو محصول خاص از محصولات فونیکس یعنی تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پلاگین هیبرید، وام بانکی تا سقف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قابل دریافت است.

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس نیز به این شرح است:

شرایط فروش اقساطی محصولات اکستریم

با توجه به اینکه تاکنون دو محصول از برند لوکس اکستریم به بازار ایران معرفی شده، هنوز شرایط فروش اقساطی برای دو محصول اکستریم وی ایکس و اکستریم تی ال ایکس از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام نشده است.

در صورت ایجاد شرایط فروش اقساطی برای محصولات اکستریم، مدیران خودرو ۷۷۷ بلافاصله آن را به اطلاع مخاطبان و متقاضیان خواهد رساند.

مدیران خودرو ۷۷۷، رتبه ۱ نمایندگی‌ها در کشور

نمایندگی مدیران خودرو 777

نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت رشد و توسعه سریعی در زمینه انواع خدمات خودرویی برای محصولات شرکت مدیران داشته است.

مدیران خودرو ۷۷۷ در دو استان تهران و البرز دارای ۴ شعبه فعال است که در تهران، شعبه مرکزی در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، شعبه سعادت آباد در بلوار دریا و شعبه یادگار امام نیز در همین اتوبان واقع شده و در شهر کرج نیز دو شعبه عظیمیه و مهرشهر فعال هستند.

علاوه بر این شعبات، بزرگ‌ترین شوروم اکستریم، فونیکس و ام وی ام در ایران نیز در شعبه یادگار امام قرار دارد و همچنین کارشوهای ۷۷۷ در اطلس مال، مجتمع اُپال، مگامال و ارگ تجریش نیز پذیرای مراجعه‌کنندگان هستند.

مدیران خودرو ۷۷۷ رتبه ۱ فروش کشور است و همچنین بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو را در سطح VIP راه‌اندازی کرده که کلیه خدمات تعمیرگاتی، سرویس‌های دوره‌ای و گارنتی را به مشتریان ارائه می‌کند.

مرکز خدمات پس از فروش VIP مدیران خودرو ۷۷۷، همچنین دارای کامل‌ترین انبار قطعات یدکی و خدمات کاور و دیتیلینگ بدنه نیز هست و از نیروی متخصص و مجرب برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش بهره می‌برد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :حمید

      سلام شرکت مدیران خودرو خدمات خوبی رو ارایه میده من چندین ساله دارم باهاشون همکاری میکنم و راضی ام از خدماتشون.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام حمید عزیز ممنون که تجربه شخصی تون رو با ما در میان گذاشتید.