هنر مهندسی در تولید قطعات باکیفیت خودرو های سواری و تجاری در تبریز

هنر مهندسی در تولید قطعات باکیفیت خودرو های سواری و تجاری در تبریز
دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-14
کد خبر: 305914 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ | منبع: sahandazarin.com
157 بازدید
۲
9
ارسال به دوستان
پ

یک تولید کننده قطعات خودروهای سواری و تجاری در پیشبرد فعالیت‌های صنعت خودروسازی به‌منظور عرضه ماشین‌های باکیفیت و کاربردی نقشی اساسی را ایفا می‌کند.

هنر مهندسی در تولید قطعات باکیفیت خودرو های سواری و تجاری در تبریز

با توجه به اینکه درحال‌حاضر چندین تولیدکننده قطعات خودرو در سطح کشور فعالیت می‌کنند و کیفیت کار آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، ما قصد داریم تا یکی از برترین شرکت‌های فعال در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

سهند آذرین؛ نامی درخشان درزمینه تولید قطعات خودروهای سواری و تجاری

برای پیداکردن تولید کننده قطعات خودروهای سواری و تجاری که به شما این امکان را می‌دهد تا محصولاتی مناسب و باکیفیت را خریداری کنید، سهند آذرین بهترین گزینه است.

سهند آذرین در سال ۱۳۸۵ کار خود را در شهرک صنعتی تبریز آغاز کرد که به‌دنبال گسترش فعالیت‌هایش توانست خط تولید اتوماتیک را راه‌اندازی کند و با عرضه انواعی از قطعات، جایگاه خوبی در سطح کشور به‌دست آورد.

این شرکت معتبر بخش زیادی از موفقیتش را مدیون ۳۵ سال سابقه درخشان کارکنان اجرایی خود و توجه به دانش فنی درزمینه ساخت انواعی از قطعات مورد استفاده برای خودروهای تجاری، سواری و ماشین‌آلات کشاورزی است.

ویژگی‌های اصلی شرکت سهند آذرین

رشد روزافزون صنعت خودروسازی و افزایش تقاضا در بازار برای تهیه ماشین باعث می‌شود تا دسترسی به یک تولیدکننده معتبر برای خرید انواعی از قطعات نیز اهمیت بالایی داشته باشد.

آنچه باعث می‌شود تا یک ماشین کار خود را به‌خوبی انجام دهد، هماهنگی میان اجزای مختلفی است که با یکدیگر در ارتباط هستند، پس زمانی می‌توان به این خواسته دست پیدا کرد که قطعات مناسبی را به‌کار برد.

با شناخت ویژگی‌های مهم سهند آذرین به‌عنوان برترین تولید کننده قطعات خودروهای سواری و تجاری می‌توانید به این نتیجه برسید که انتخاب این شرکت برای‌تان پرسود خواهد بود.

سابقه و اعتبار سهند آذرین

تولیدکننده‌ای که سال‌های زیادی درزمینه ساخت قطعات خودرو تجربه و مهارت کسب کرده، اطمینان خاطر بیشتری به شما می‌دهد که این محصولات توسط افراد ماهر و متخصص ساخته شده‌اند.

در همین راستا باید گفت سهند آذرین تولیدکننده‌ای باتجربه به‌شمار می‌رود که همواره تخصص و کیفیت را در نظر می‌گیرد تا محصولاتی کاربردی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در نهایت رضایت آن‌ها را به بهترین شکل جلب کند.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

درزمینه بررسی سطح کیفیت قطعات خودرو چیزی که اهمیت زیادی دارد، استفاده از مواد اولیه مرغوب است که این مورد باید در هنگام انتخاب یک تولید کننده قطعات خودروهای سواری و تجاری نیز مورد توجه قرار بگیرد.

بدون شک قطعه‌ای که با استفاده از مواد نامرغوب ساخته شود در مدت‌زمان کوتاهی عملکرد خود را از دست می‌دهد، استحکام کافی را ندارد و خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورد.

باید این را در نظر داشته باشید که سهند آذرین در جایگاه یک تولید کننده قطعات خودروهای تجاری و سواری، مواد اولیه باکیفیتی را مورد استفاده قرار می‌دهد و قادر به ساخت محصولی است که دوام و کارایی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. همین مسئله در افزایش محبوبیت این شرکت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به‌کارگیری فناوری‌های نوین برای ساخت قطعات خودرو

اگر یک تولیدکننده هنوز از روش‌های سنتی برای ساخت و عرضه محصولات خود استفاده کند، تصور اینکه بتواند در جلب نظر متقاضیان موفق‌تر باشد کمی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد.

صنایع کاربردی همچون ساخت قطعات خودرو همواره با تغییرات قابل توجهی مواجه می‌شوند که سعی در بهبود کارایی و کیفیت نهایی محصولات دارد، این مسئله به‌طور ویژه‌ای مورد توجه مسئولان سهند آذرین قرار می‌گیرد.

تغییرات ایجادشده در فناوری‌های روز دنیا مسئله‌ای است که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن گذشت، به همین خاطر این شرکت معتبر برای ایفای نقش خود به‌عنوان تولید کننده قطعات خودروهای سواری و تجاری به‌طور مداوم فرایندها و تجهیزاتش را به‌روزرسانی می‌کند.

رعایت تمام استانداردها برای ساخت قطعات خودرو

برای تولید قطعات خودروهای سواری و تجاری اصول و استانداردهای خاصی مد نظر قرار می‌گیرد که رعایت آن‌ها به بالابردن ایمنی و کارایی محصولات منجر می‌شود، در همین راستا باید گفت که شرکت سهند آذرین همواره این موارد را در راس کار خود قرار می‌دهد.

در این مجموعه سعی می‌شود تا با توجه به تمامی قوانین ارائه‌شده در این صنعت، قطعاتی ساخته شود که ازنظر استانداردهایی همچون ایمنی، سلامت، سازگاری با دیگر اجزای خودرو و تاثیر در میزان آلایندگی، بهترین عملکرد را داشته باشند.

دیگر عاملی که باعث می‌شود تا سهند آذرین  به‌عنوان یک تولید کننده قطعات خودروهای سواری و تجاری بتواند رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند، دریافت گواهینامه ISO 9001 است.

معرفی تعدادی از مهم‌ترین تولیدات شرکت سهند آذرین

شرکت سهند آذرین برای دسترسی راحت‌تر خریداران به محصول مورد نظرشان، قطعات تولیدشده را در گروه‌بندی‌های متنوعی به بازار عرضه می‌کند تا به‌خوبی پاسخ‌گوی نیاز مصرف‌کنندگان باشد.

اگر بخواهیم نگاهی به برخی از محصولات عرضه‌شده توسط این شرکت بیندازیم که با استفاده از تجهیزات مدرن و متناسب با استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شوند تا عملکرد مناسب خودروهای سواری و تجاری را تضمین کنند، باید موارد زیر را نام ببریم.

میل لنگ پراید

میل لنگ قطعه‌ای است که در قسمت موتور خودرو قرار می‌گیرد و این قابلیت را دارد تا حرکت‌های رفت‌وبرگشتی پیستون‌ها را به حرکت دورانی تبدیل کند که به‌طور معمول برخوداری از استحکام یکی از ویژگی‌های اصلی آن است.

اگر می‌خواهید یک تولید کننده قطعات خودروهای سواری را برای تهیه میل لنگ پراید انتخاب کنید که امکان دستیابی به بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه را برای شما فراهم کند، تنها کافی‌است از مجموعه سهند آذرین کمک بگیرید.

میل لنگی که توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شود وزنی معادل با ۱۲ کیلوگرم دارد و با استفاده از چدن داکتیل ساخته شده که جزء مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود به‌شمار می‌رود.

دیسک ترمز پراید

یکی دیگر از تولیدات مهم شرکت سهند آذرین که برای طراحی سیستم ترمز خودروهای سواری پراید به‌کار می‌رود، دیسک ترمز نام دارد که از جنس چدن، آلومینیوم و فولاد ساخته می‌شود.

کاربرد اصلی دیسک ترمز در خودروهای سواری، ایجاد اصطحکاک با لنت است تا به رانندگان کمک کند که سرعت خود را در هنگام توقف ماشین کاهش دهند. با توجه به اهمیت عملکرد این قطعه، شرکت سهند آذرین برای ساخت آن تمامی استانداردهای لازم را مد نظر قرار می‌دهد.

پایه ترمز بنز

این تولید کننده قطعات خودروهای سواری و تجاری در بخش مهمی از سبد محصولات خود به عرضه قطعاتی می‌پردازد که بیشترین کاربرد را در ساخت ماشین‌آلات صنعتی دارند.

در همین راستا باید به یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات شرکت سهند آذرین یعنی پایه ترمز بنز اشاره کنیم که به‌دلیل تضمین اصالت کالا، این اطمینان به شما داده می‌شود که قطعه از استحکام و مقاومت لازم برخوردار است.

کاسه چرخ کامیون

کاسه چرخ کامیون

کارخانه‌جات سازنده خودروهای سنگین و تجاری در هنگام مراجعه به شرکت سهند آذرین می‌توانند محصول دیگری با نام کاسه چرخ را انتخاب کنند که وظیفه آن نگه‌داشتن قطعات به‌کاررفته در سیستم ترمز است.

این قطعه با ایجاد اتصال بین چرخ و محور قابلیت‌های متعدد دیگری نیز برای عملکرد صحیح کامیون ارائه می‌دهد که شامل تحمل وزن، بالابردن پایداری، جلوگیری از سایش و انتقال لرزش به سیستم جریان است.

شما در شرکت سهند آذرین شما قادر هستید تا برای خرید کاسه چرخ کامیون از خدمات متنوعی بهره‌مند شوید که شامل تضمین اصالت کالا، گارانتی، ارسال و تحویل به‌موقع است.

جمع‌بندی

ملاک شما برای انتخاب تولید کننده قطعات خودروهای سواری و تجاری هر چیزی که باشد، شرکت سهند آذرین با در اختیار داشتن تمامی ویژگی‌های مطلوب گزینه‌ای ایده‌آل برای‌تان خواهد بود.

این شرکت به‌دلیل بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه، رعایت تمامی استانداردها و داشتن تجربه کافی به شما این امکان را می‌دهد تا قطعاتی اصل و مرغوب را تهیه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :نوید

      درود وقت بخیر کیفیت قطعات خودروهای سواری خیلیییی بده و مزخرفه و سالانه جون هزاران نفرو میگیره باید فکری بحالش بکنن.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام نوید جان ممنون از شما نوید عزیز که نظرتون رو با در میان گذاشتید.