بهترین مارک رنگ خودرو: راهنمای دستیابی به پایانی بی‌عیب‌ونقص!

بهترین مارک رنگ خودرو: راهنمای دستیابی به پایانی بی‌عیب‌ونقص!
یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 275218 |
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ | منبع: atlasfam.com
1142 بازدید
۲
8
ارسال به دوستان
پ
بهترین مارک رنگ خودرو: راهنمای دستیابی به پایانی بی‌عیب‌ونقص!

رنگ خودروی باکیفیت می‌تواند علاوه بر محافظت ماشین، باعث تمایز خودرو شما در جاده شود! در این مقاله، بهترین مارک‌های رنگ فوری خودرو را بررسی می‌کنیم که می‌تواند به شما در دستیابی به پوششی عالی برای اتومبیلتان کمک کند.

رنگ خودرو DuPont

شرکت دوپونت (DuPont automotive) نامی مشهور در صنعت خودروسازی و تولید رنگ‌های اتومبیل باکیفیت به‌شمار می‌رود که پوششی بادوام و عالی ارائه می‌دهد. رنگ ماشین دوپونت به‌علت دقت رنگ عالی، سهولت استفاده و دوام خوب معروف است.

بیش از ۲۰۰ سال سابقۀ درخشان این شرکت آمریکایی باعث شده است دوپونت از بهترین مارک‌های رنگ‌ خودرو به‌شمار رود. دوپونت با ارائه محصولاتی نوآورانه باعث بهبود عملکرد ماشین می‌شود. یکی از تأمین‌کنندگان اصلی تأمین رنگ خودرو در جهان، شرکت دوپونت است!

رنگ خودرو DuPont

رنگ HAFMAN

یکی از بهترین مارک‌های رنگ خودرو ایرانی، رنگ ‌هافمن است. رنگ هافمن در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رنگ ایران (اطلس‌فام) تولید می‌شود که محصولات آن به کشورهای آسیایی، آفریقای جنوبی و بخشی از آمریکا صادر می‌شود. رنگ خودرو هافمن به انعطاف‌پذیری، براقیت و مقاومت در مقابل خوردگی و آسیب معروف است.

در این شرکت علاوه بر رنگ خودرو، محصولات دیگر مانند انواع بتونه، پولیش، تینر، خمیر موم پاششی و درزگیر، آنتی گریول، آستر پلاستیک، هاردنر، آستر، رنگ بر و سیلر و کیلر نیز ساخته می‌شود.

رنگ PPG

شرکت صنایع رنگ پی‌پی‌جی (PPG Industries) یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان پیشرو در تولید انواع رنگ خودرو محسوب ‌می‌شود. شرکت PPG به‌علت برخورداری از طیفی گسترده از رنگ خودرو و فناوری‌های نوآورانه شناخته شده است. رنگ‌‌های فوری خودور شرکت پی‌پی‌جی به گونه‌ای طراحی شده‌ که پوششی یکنواخت و صاف ارائه دهند.

همچنین، محافظ اتومبیل شما در برابر محوشدن زنگ، خوردگی و بریدگی باشند. رنگ‌های PPG Industries به‌دلیل قابل اطمینان بودن و کیفیت در بین خودروسازان محبوب هستند.

رنگ Sherwin-Williams

شروین‌ویلیامز یکی دیگر از بهترین مارک‌های رنگ خودرو در صنعت رنگ است. این رنگ خودرو آمریکایی در سال ۲۰۱۳ با فروش ۷۸۵۵ میلیارد دلار، مقام چهارم جهان را کسب کرد! رنگ‌های شروین-ویلیامز با طیفی گسترده‌ از رنگ‌ها، پوششی استثنایی، بادوام و محافظ در برابر اشعه ماوراءبنفش عرضه می‌شوند.

شروین ویلیامز به داشتن انواع رنگ خودرو و به‌طور خاص برای صافکاری حرفه‌ای شهرت دارد. رنگ خودرو شروین ویلیامز به پرداخت‌های طولانی و عملکرد استثنایی نیز شناخته شده است.

رنگ Valspar

شرکت رنگ والسپار (Valspar) در زمینه رزین‌های صنعتی و رنگ فعال است. کمپانی آمریکایی والسپار در سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین شرکت رنگ جهان شد! والسپار به‌دلیل محصولات رنگ خودرو مرغوب با عملکرد و دوام فوق‌العاده معروف است. شما می‌توانید انواع رنگ خودرو را از شرکت والسپار خریداری کنید.

این رنگ خودرو علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب و زیبا، از بدنه خودروی شما در مقابل پوسیدگی محافظت می‌کند.

رنگ ۳M

یکی دیگر از بهترین برندهای رنگ خودرو، ۳M است! ۳M نامی قابل اعتماد در صنعت خودرو محسوب می‌شود که کارایی و کیفیتی بسیار خوب دارد. رنگ‌های۳M به‌علت قابلیت تطبیق رنگ عالی و مقاومت در برابر خراش و هوا معروف است.

چه بخواهید یک بخش کوچک از اتومبیل خود را رنگ کنید یا کل آن را بار دیگر رنگ‌آمیزی کنید، رنگ خودرو ۳M یک انتخاب برتر برای رسیدن به نتایج حرفه‌ای است. با پشتوانه ۱۰۰ سال نوآوری و دانش در حوزه خودرو، ۳M محصولاتی اقتصادی و با کیفیت تولید می‌کند که طرز استفاده از آن‌ها آسان است.

انواع چسب، پُرکننده بدنه خودرو، پاک‌کننده‌، پولیش و واکس از دیگر محصولات شرکت M3 است.

پر فروش ترین رنگ خودرو

آمارها نشان می‌دهد پرطرفدارترین رنگ خودرو در دنیا، رنگ نقره‌ای با ۲۶ درصد محبوبیت است. بعد از آن، رنگ نوک‌مدادی و مشکی با ۲۴ درصد و سفید با ۱۷ درصد در لیست پر فروش ترین رنگ خودرو قرار دارند.

رنگ خودرو سفید یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌های خودرو به‌شمار می‌رود؛ چراکه زود کثیف نمی‌شود، کمتر گردوخاک را نشان می‌دهد، به مراقبت کمتری نیاز دارد و خش‌های روی آن در مقایسه با سایر رنگ‌ها کمتر به‌چشم می‌آید!

اگرچه رنگ مشکی متالیک هم در شمار پر فروش ترین ها قرار دارد، اما گردوخاک و خش را بیشتر نشان می‌دهد، گرمای آفتاب را نسبت به رنگ‌های روشن بیشتر جذب می‌کند و برای فصول گرم مناسب نیست.

پر فروش ترین رنگ خودرو

سخن آخر؛ بهترین مارک رنگ خودرو از نظر شما کدام است؟

رنگ خودرو باید براق باشد، درخشندگی خوبی ایجاد کند تا خودرو جدید به‌نظر برسد. انعطاف‌پذیری رنگ خودرو نیز بسیار مهم است تا بدون پوسته‌پوسته شدن و ترک‌خوردگی روی بدنۀ ماشین اجرا شود.

وقتی نوبت انتخاب بهترین مارک رنگ خودرو می‌رسد، می‌خواهید مطمئن شوید روی برندی سرمایه‌گذاری می‌کنید که طیفی گسترده از رنگ‌های باکیفیت و مقاوم را با فناوری پیشرفته تولید می‌کند. در این مقاله ۶ برند معروف رنگ خودرو را لیست و معرفی کردیم که در صنعت خودرو و رنگ ثابت شده‌اند و توانسته‌اند نقاشان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به اتومبیل را راضی کنند.

یادتان باشد رنگ‌آمیزی ماشین علاوه بر ایجاد لایه محافظ برای خودرو، شخصیت و سبک مالک خودرو را نیز نشان می‌دهد. همچنین، انتخاب رنگ مناسب و دستیابی به روکشی بی‌عیب‌ونقص به مواد باکیفیت و توجه به جزئیات نیاز دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :امیرمهدی رنجبر

      از بین اینایی که گفتید من فقط رنگ HAFMAN رو دیدم ولی جنس رو شفافیت رنگش عالیه

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید امیرمهدی جان