تصمیم مهم مجلس درباره حقوق بازنشستگان / تغییرات در راه است ! - افق اقتصادی

تصمیم مهم مجلس درباره حقوق بازنشستگان / تغییرات در راه است ! - افق اقتصادی
جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 153995 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ |
160 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ۱۰۰- یک نماینده مجلس گفت:مجلس مُصر است که همسان‌سازی حقوق‌ها انجام شود و امیدواریم دولت همکاری کند و پای کار بیایید تا بتوانیم در برنامه هفتم این مهم را عملی کنیم.

تصمیم مهم مجلس درباره حقوق بازنشستگان / تغییرات در راه است !

علی اصغرخانی ، درباره حقوق بازنشستگان  در برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس مُصر است که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شود، البته اشکالاتی دارد که دولت باید آنها را اصلاح کند اما این‌که این اتفاق خوب در کشور بیفتد جایش خالی است و حتما باید انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که همسان‌سازی از کارهایی است که برای همه مجموعه حقوق‌بگیرها مهم است، عنوان کرد: لذا قابل قبول هم نیست یک وزارت‌خانه افرادش ۵۰ یا ۶۰ میلیون حقوق بگیرند و یک وزارت‌خانه دیگر کارکنان ۶ یا ۷ میلیون تومان حقوق بگیرند این فاصله طبقاتی و این بی‌عدالتی برای ما قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: همسان‌سازی به ما می‌گوید بلاخره فرمول حقوقی برای همه باید مشخص باشد لذا نمایندگان نسبت به این موضوع اهتمام دارند و جدی هستند امیدواریم دولت همکاری کند و پای کار بیاید تا بتوانیم در برنامه هفتم این مهم را عملی کنیم.

خانی در خصوص تعیین وضعیت صندوق‌های بازنشستگی در برنامه هفتم، گفت: صندوق‌های بازنشستگی از جاهای پرتنش و پرحاشیه هستند شما همین رفت و آمدهای افراد به عنوان مسئول این صندوق‌ها را نگاه کنید، می‌آیند و سریع می‌روند. برخی از افراد بعضاً یکسال و برخی دیگر بعضاً کمتر از چند ماه مسئول هستند و برداشته می‌شوند که برای نظام مدیریتی کشور سم است.

وی با اشاره به این‌که صندوق‌های بازنشستگی محل پر حاشیه‌ای است، بیان کرد: ما باید بر روی بازنشستگی نظارت و دقت بیشتری داشته باشیم. کارهایش تعریف داشته باشد همین که مسئول نمی‌تواند آنجا بماند از ۲ حال خارج نیست یا در انتخابش دقت نکردیم یا فردی گذاشته‌ایم که خود فرد نتواسته است به وظایفش برسد و این یعنی در هر ۲صورت دقت کافی نداشته‌ایم.

منبع:فردای اقتصاد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید