به راحتی وام ۴۰ میلیونی بدون ضامن بگیرید +شرایط - افق اقتصادی

به راحتی وام 40 میلیونی بدون ضامن بگیرید +شرایط - افق اقتصادی
جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 128663 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۴ |
237 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ۱۰۰-بلوبانک وام ۴۰ میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن و تنها با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی به کاربران خود ارائه می‌کند.

به راحتی وام ۴۰ میلیونی بدون ضامن بگیرید +شرایط

طرح تسهیلات جدید بلوبانک «آسان و برتر» نام دارد که نیازی به معرفی ضامن و یا توثیق وثیقه ندارد. مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام ۱۸ ماه اعلام شده است. طرح آسان و برتر مختص آن دسته از مشتریانی است که وام قبلی خود را به موقع و در زمان معین تسویه کرده‌اند.

دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی بلوبانک

کاربران اپلیکیشن بلوبانک با مراجعه منوی فروشگاه و قسمت وام می‌توانند مراحل ثبت نام و دریافت تسهیلات را تکمیل کنند. در این بخش مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت اقساط از سوی مشتری قابل تعیین است. چنانچه کاربر وام پیشین خود را در زمان مقرر تسویه کرده باشد، می‌تواند درخواست دریافت تسهیلات ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومانی را ثبت کند. در صورتی که کاربر شرایط لازم را داشته باشد، وام تنها در عرض ۱۰ دقیقه به حساب او واریز می‌شود.

بازپرداخت اقساط

پس از دریافت وام مشاهده جزئیات مربوط به اقساط و زمان سررسید آنها در منوی وام قابل مشاهده است. بازپرداخت اقساط به صورت پیش فرض بر روی پرداخت خودکار تنظیم شده است. به این معنا که مبلغ قسط در صورت داشتن موجود کافی به صورت خودکار از حساب کاربر کسر می‌شود. این تنظیمات در اپلیکیشن بلوبانک قابل تغییر است.

خدمات نئوبانک بلو

بلوبانک پلتفرمی تمام دیجیتال است که همه خدمات بانکی را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه می‌کند. خدمات وام این نئوبانک نیز از زمستان ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد که با استقبال گسترده کاربران روبه‌رو شد. با سرویس وام کاربران بلوبانک می‌توانند نیازهای مالی ضروری خود را در عرض چند دقیقه برطرف کنند، در حالی که نیازی به معرفی ضامن و یا ارائه وثیقه وجود ندارد. روند دریافت تسهیلات از بلوبانک کاملا آنلاین بوده و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

در بلوبانک امکان افتتاح حساب به صورت کاملا آنلاین وجود دارد. احراز هویت در اپلیکیشن آن به صورت غیرحضوری انجام شده و کارت متصل به حساب به صورت رایگان صادر و طی ۵ الی ۱۰ روز کاری برای مشتری ارسال می‌شود.

یکی از مزایای مهم اولین نئوبانک ایرانی پشتیبانی ۲۴ ساعته و کاملا آنلاین است که محدود به ساعات اداری نیست. علاوه بر این طرح‌های تخفیف و بازگشت درصدی از مبلغ خرید به حساب مشتری از حمله خدمات پرطرفدار این بانک است. دارندگان کارت بلوبانک با خرید اینترنتی یا حضوری از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک درصدی از مبلغ خرید خود را پس می‌گیرند.

از دیگر خدمات ویژه بلوبانک می‌توان به انتقال پول هوشمند، پرداخت خودکار قبوض و مسدودسازی موقت کارت بانکی اشاره کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید