به گزارش اکوایران ، در روزهای گذشته اخباری از سوی بانک ملت، درخصوص نزدیک بودن ثبت افزایش سرمایه از محل سود انباشته این بانک و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در آینده نزدیک به گوش می‌رسد. خبر نزدیک بودن افزایش سرمایه بانک ملت که به صورت غیر رسمی منتشر شده است؛ با واکنش لحظه‌ای شدیدی در میان سهامداران وبملت همراه نبوده و در انتهای معاملات روز شنبه هشتم مهرماه، سهام این بانک اندکی کاهش قیمت داشت.

روز پنجم مهرماه نیز گزارش عملکرد شهریورماه بانک ملت منتشر شد. طی این گزارش، بانک ملت در شهریورماه ۱۱ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی، هزار و ۲۲ میلیارد تومان درآمد سپرده‌گذاری، ۹۹.۳ میلیارد تومان درآمد اوراق بدهی و ۹۴۸ میلیارد تومان درآمد کارمزد به دست آورده است.

تراز عملیاتی بانک ملت در شهریور ماه امسال با رشد ۱۴.۶ درصدی به نسبت مرداد ماه و با رشد ۴۱ درصدی به نسبت شهریور ماه سال قبل به ۷ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

فروش متری واحد مسکونی از ماه آینده کلید می‌خورد

بانک ملت در سال ۱۴۰۰ توانسته بود تراز عملیاتی ۲۶ هزار و ۶۵۷ میلیارد تومانی ثبت کند که در سال ۱۴۰۱ با افزایش ۱۱۸ درصدی به ۵۸ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان رسید. بالاترین میزان تراز عملیاتی بانک ملت در سال ۱۴۰۰ به شهریور ماه با ۴ هزار و ۶۲۷ میلیارد تومان به ثبت رسیده است. در سال ۱۴۰۱ بالاترین تراز عملیاتی به اسفند ماه با ۶ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان تعلق گرفت و بیشترین رشد تراز عملیاتی به نسبت ماه مشابه در سال قبل نیز به اردیبهشت ماه با رشد ۲۲۵ درصدی تعلق گرفت.

سال جاری اما با تراز عملیاتی خیره کننده ۸ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومانی وبملت در فروردین ماه آغاز شد. مجموع تراز عملیاتی وبملت در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۴۰ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان است. این معیار در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۱۲ هزار و ۴۷۲ میلیارد تومان و در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۶ هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان بوده که نشان از رشد ۱۰۹ درصدی تراز عملیاتی شش ماهه امسال وبملت به نسبت مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ و افزایش ۵۴ درصدی آن نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ دارد.

photo_۲۰۲۳-۰۹-۳۰_۱۵-۱۹-۵۵زیان کنندگان خروج سیمان از بورس کالا/ سکه تحت فشار است