وام سیم کارت چند درصد است؟

وام سیم کارت چند درصد است؟
پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 297789 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ | منبع: vampaytakht.com
50 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

امروزه وامی به نام وام سیم کارت برای کسانی که سیم کارت های همراه اول دارند اعطا می گردد. که یکی از آسان ترین روش های دریافت وام است. همان گونه که می دانید قیمت سیم کارت های همراه اول (۰۹۱۲) افزایش چشم گیری داشته و به همین دلیل امروزه بسیاری از وام دهندگان آزاد، بر روی سیم کارت ها وام می دهند.

وام سیم کارت چند درصد است؟

درصد وام سیم کارت

در این راستا افراد می توانند به راحتی بر روی سیم کارت های همراه اول دارای ارزش خود وام دریافت نمایند. البته باید اشاره داشت که دریافت وام سیم کارت همراه اول یک سری ضمانت ها نیاز دارد و یکی از آن ها این است که سند مالکیت سیم کارت خود را به وام دهنده بسپارید. این وام مزیت های بسیاری دارد و با دریافت وام می توانید دیگر سیم کارت همراه اول خود را نفروشید وام خود را دریافت کنید. در این مطلب قصد داریم تا به سوال پر تکرار شما یعنی وام سیمکارت چند درصد است؟ بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

وام سیمکارت همراه اول چه شرایطی دارد؟

امروزه اخباری در خصوص وام سیم کارت همراه اول پخش شده است که برخی از وام دهندگان که به صورت آزاد فعالیت دارند، بر روی سیم کارت های همراه اول وام می دهند. وام دهندگان آزاد بانک ها نیستند و همان گونه که از نامشان مشخص است، مجموعه هایی می باشد که وامی را اعطا می کنند. نمونه های مختلف این وام های آزاد نیز تاکنون بر روی سند ملک، سند خودرو و … داده شده و یکی از روش های جدید وام گرفتن محسوب می شود. اگر بخواهیم تعریفی از وام سیم کارت همراه اول را خدمت شما عزیزان بیان کنیم باید اشاره نماییم که وام سیم کارت همراه اول وامی است که بر روی سند سیم کارت داده می شود.

در واقع اگر شما دارای یک سیم کارت با ارزش همراه اول مانند کد ۱ و کد ۲ یا سیم کارت های رند هستید، می توانید با سند مالکیت سیم کارتتان وامی را تحت عنوان وام سیم کارت دریافت کنید. مقدار این وام نیز بر اساس ارزش مالی خود سیم کارت شما مشخص می شود و لازم است تا زمانی که باز پرداخت وام را تکمیل نکرده اید، سند را دست شخص وام دهنده بسپارید. از جمله نکاتی که باید درباره وام سیم کارت بدانید به صورت زیر است:

  • وام سیم کارت تنها برای سیم کارت هایی است که ارزش مالی بالایی دارند. مانند سیم کارت های رند
  • سیم کارت های معمولی که رند نیستند، نمی توانند این وام را دریافت کنند.

وام سیمکارت همراه اول چه شرایطی دارد؟

شرایط گرفتن وام سیمکارت

شرایط اخذ وام سیم کارت همراه اول

اگر سیم کارت همراه اول رند و با ارزش داشته باشید، ممکن است این سوال برای شما عزیزان به وجود بیاید که شرایط دریافت وام سیم کارت چه می باشد؟ باید اشاره داشت که قاعدتا برای دریافت وام باید یک سری شرایط را داشته باشید و همچنین یک سری مدارک خاص را نیز به وام دهنده اعطا فرمایید تا ایشان بتواند بر اساس سند سیم کارت و ارزش مادی آن، وام را به شما اعطا کند. در این راستا نیز تمام افراد واجد شرایط دریافت این وام نخواهند بود. شرایط اخذ وام سیم کارت همراه اول به شرح زیر است:

  • وام سیم کارت به سیم کارت های اعتباری اعطا نمی شود و تنها کسانی می توانند این وام را دریافت کنند که دارای سیم کارت دائمی باشند.
  • این وام تنها به سیم کارت های همراه اول ثابت یا دائمی اعطا می گردد
  • لازم است تا سیم کارت شما از نوع کد ۱ یا ۲ بوده و همچنین خطی رند باشد. سیم کارت های کد یک و دو ارزش مادی بالایی دارند
  • سیم کارت باید از سند مالکیت معتبری برخوردار باشد.

بر اساس شرایط ذکر شده در فوق، شما می توانید با دارا بودن سیم کارت همراه اول که دائمی بوده و از نوع کد ۱ و ۲ است، وام سیم کارت همراه اول را به راحتی دریافت کنید. بنابراین اگر قصد فروش سیم کارت خود را دارید، هرگز این کار را انجام ندهید به دلیل آن که ارزش سیم کارت مانند ملک و خودرو روز به روز در حال افزایش است. سعی کنید بر روی سیم کارت وام دریافت کرده و سپس آن را پرداخت کنید.

سقف وام سیم کارت

سقف وام سیم کارت همراه اول همانند وام هایی نظیر وام مسکن روی سند می تواند متفاوت باشد و به مجموعه یا شرکت آزادی که از آن وام دریافت می کنید، بستگی دارد. در واقع این شرکت ها به دلیل آن که فعالیت ازاد و اما قانونی دارند، بر اساس سابقه و شهرت و همچنین گردش مالی که دارند، تا حدی به شما وام می دهند. بنابراین می توان اذعان داشت که سقف دریافت وام سیم کارت بر اساس نوع شرکت مربوطه، معمولا از ۵۰ درصد تا ۹۰ درصد متغیر است. منظور از ۵۰ تا ۹۰ درصد ذکر شده نیز درصد ارزش سیم کارت شماست.

بنابراین اگر سیم کارت شما به عنوان مثال ۱۰۰ میلیون تومان ارزش داشته باشد، می توانید بر اساس شرکتی که ۵۰ درصد ارزش مالی وام می دهد، مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام سیم کارت را دریافت کنید. بنابراین، می توان اذعان داشت که میزان سقف وام سیم کارت علاوه بر ارزش سیم کارت شما، به شرکت وام دهنده و سقفی که در نظر می گیرد نیز بستگی دارد. هرچه سیم کارت شما از اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار باشد، قاعدتا می توانید وام بیشتری نیز دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت وام پایتخت مراجعه کنید.

مزیت های وام سیم کارت همراه اول

با توجه به مواردی که در فوق ذکر شد، دریافت وام سیم کارت مزیت های بی شماری خواهد داشت که از ان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت وام از ۵۰ الی ۹۰ درصد ارزش سیم کارت
  • دریافت وام تنها با سند سیم کارت و بدون نیاز به چک و سفته و ضامن
  • واریز سریع وام بدون کارمزد
  • امکان استفاده از سیم کارت پس از دریافت وام
  • مدت زمان باز پرداخت حداکثر دو سال (مدت زمان باز پرداخت را نیز شخص وام گیرنده تا حداکثر دو سال می تواند تعیین کند.)

افرادی که ضامن های معتبر ندارند و یا نمی خواهند روندهای اداری دریافت وام بانکی را بگذرانند و حتی افرادی که شرایط دریافت وام از بانک را ندارند، می توانند به راحتی این وام را دریافت کنند. از سوی دیگر اگر به وجه نقد نیاز دارید و به فکر فروش سیم کارت هستید، می توانید با دریافت وام سیم کارت را حفظ کرده و یک وجه نقد سریع دریافت کنید. همچنین اگر دارای چک کارمندی نیز نمی باشید، نگران دریافت وام خود نیز نخواهید بود! زیرا می توانید بدون هیچ گونه چک و سفته ای مبلغ مورد نیاز خود را از شرکت های مربوطه وام بگیرید.

مزیت های وام سیم کارت همراه اول

مزایا دریافت وام سیم کارت

مدارک لازم برای اخذ وام همراه اول

از جمله مدارکی که برای دریافت این وام باید در اختیار داشته باشید به صورت زیر است:

  • کارت ملی مالک سیم کارت
  • سند سیم کارت یا وکالت نامه محضری آن
  • همراه داشتن سیم کارت بصورت فیزیکی

نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که سیم کارت مورد نظر نیز به مدت ۲۰ روز قبل نباید تعویض و یا تغییر نام داشته باشد.

دریافت وام سیم کارت از وام پایتخت

اگر سیم کارت شما همراه اول دائمی و کد ۱ و ۲ است، می توانید به راحتی از مجموعه بزرگ و با سابقه وام پایتخت وام مورد نظر خود را دریافت کنید. این مجموعه با سابقه بسیار درخشان در خصوص اعطا وام، شهرت بالایی دارد و بدون هیچ گونه مشکلی وام سیم کارت همراه اول را به افراد واجد شرایط اعطا می نماید. شما عزیزان نیز با استفاده از وام سیم کارت می توانید از فروش سیم کارت خود نیز جلوگیری کرده و بدین ترتیب سود مناسبی را کسب کنید. همچنین وام پایتخت به شما بر روی سند خودرو و سند واحد مسکونی نیز وام اعطا می نماید. از جمله مزیت های دریافت وام سیم کارت همراه اول از وام پایتخت به شرح زیر می باشد:

  • پرداخت بسیار سریع وام سیم کارت به افراد در عرض کمتر از یک ساعت
  • پرداخت وام به افراد واجد شرایط تا میزان حداکثر ۹۰ درصد ارزش سیم کارت
  • انجام تمامی قراردادها تحت نظر وکیل و دفتر اسناد رسمی و بسیار مطمئن و قانونی
  • دریافت سود کم نسبت به سایر مجموعه های فعال
  • انتخاب زمان و میزان اقساط باز پرداخت بر اساس نظر دریافت کننده وام
  • دارای سابقه بسیار درخشان

سخن پایانی وام سیم کارت چند درصد است؟

در این مطلب از وام پایتخت سعی کردیم تا به بررسی سوال پر تکرار شما عزیزان یعنی وام سیم کارت چیست و چند درصد است؟ بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت فرمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :لیلا ناهیدی

      سلام میشه بیشتر از ارزش خود سیم کارت وام گرفت؟

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام خیر فقط تا ۵۰ درصد ارزش سیم کارت میشه.