واردات ۳ کشتی شکر برای تنظیم بازار - افق اقتصادی

واردات 3 کشتی شکر برای تنظیم بازار - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 145400 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۱ |
188 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار با اشاره به واردات سه کشتی شکر برای تنظیم بازار گفت: در زمان حاضر شکر موردنیاز از محل واردات تأمین می‌شود و از ۲۰ مهر نیز با عرضه شکرهای داخلی بازار به‌طور کامل متعادل می‌شود.

واردات ۳ کشتی شکر برای تنظیم بازار

علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در شهریور و مهر با کمی اختلال در بازار شکر مواجه بودیم زیرا تولیدات کارخانجات برای عرضه به بازار آماده نشده بود برای همین منظور برای واردات سه کشتی شکر به کشور اقدام شد تا بازار این محصول تنظیم شود.

وی افزود: در زمان حاضر شکرهای وارداتی برای تنظیم بازار در بازار توزیع خواهد شد و از اواخر مهر ماه نیز شکرهای داخلی به بازار خواهد رسید.

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار ادامه داد: از ۲۰ مهر تا آخر مهر حجم قابل‌توجهی شکر چغندری و نیشکر عرضه می‌شود و بازار به‌طور کامل متعادل خواهد شد.

وی تصریح کرد: قیمت شکر همان قیمت مصوب قبل ۲۸ هزار تومان به‌صورت فله است و نرخ شکرهای بسته‌بندی‌شده نیز توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با توجه به هزینه‌های بسته‌بندی، حق‌العمل و توزیع تعیین می‌شود.

انتهای پیام/+

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید