آغاز خرید تضمینی گندم از امروز - افق اقتصادی

آغاز خرید تضمینی گندم از امروز - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 113254 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ |
262 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از آغاز خرید تضمینی گندم از روز دوشنبه، ۷ فروردین ماه خبر داد.

آغاز خرید تضمینی گندم از امروز

گروه کشت و دام بازارنیوز؛ روز گذشته، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز خرید تضمینی گندم از امروز خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم با برداشت نخستین خوشه‌های طلایی گندم در بخش پیشین شهرستان راسک در جنوب استان سیستان و بلوچستان از دوشنبه هفتم فروردین آغاز می‌شود.

 راد افزود: تلاش حداکثری ما این است تا گندم مورد نیاز کشور از محل تولیدات داخلی خریداری شود و به منظور برای تحویل محصول از گندمکاران، ساز و کار‌های لازم فراهم شده است تا در خدمت کشاورزان عزیز کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه معمولاً هر سال، عملیات خرید تضمینی گندم از استان سیستان و بلوچستان در جنوب‌شرق کشور آغاز می‌شود و به‌تدریج سایر استان‌ها به این عملیات می‌پیوندند، گفت: امسال حدود ۳۳ هزار هکتار از اراضی استان سیستان و بلوچستان زیر کشت گندم رفته و انتظار می‌رود حدود ۷۵ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه در سال گذشته، ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان در سراسر کشور خریداری شد، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ازدیاد سطح زیر کشت، توسعه کشاورزی قراردادی و افزایش بارش‌ها، تدابیر و تمهیدات مورد نیاز برای تحویل محصول از گندمکاران در اقصی نقاط کشور پیش‌بینی شده و از این رو، انتظار می‌رود در سال جاری نسبت به سال گذشته، مقادیر به مراتب بیشتری گندم خریداری کنیم.

پایان پیام//

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید