تکذیب افزایش ١۵٠ درصدی نرخ کنسرو ماهی - افق اقتصادی

تکذیب افزایش ١۵٠ درصدی نرخ کنسرو ماهی - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 113093 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ |
254 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

نائب رئیس سندیکای کنسرو ایران افزایش ١۵٠ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت : فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می کنند

تکذیب افزایش ١۵٠ درصدی نرخ کنسرو ماهی

تکذیب افزایش ١۵٠ درصدی نرخ کنسرو ماهی/ قیمت مصرف کننده، براساس قیمت تمام شده کالا و متناسب با قدرت خرید مردم تعیین می شود.

گروه کشت و دام بازارنیوز- مهربانو مهدوی؛ محمد مختاریانی، نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران در گفتگو با بازارنیوز، مباحث مطرح شده درباره افزایش ١۵٠ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت: چنین موضوعی به هیچ عنوان در ستاد تنظیم بازار کشور مطرح نشده است.

نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران اضافه کرد: کارخانجات تولیدکننده همچنان منتظر تصمیمات منتخذه در جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت هستند.

وی تاکید کرد: کارخانجات تولیدکننده تن ماهی براساس شرایط اقتصادی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده تولید و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

مختاریان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری پیشینى تاکنون در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده، اما بر اساس دستور رییس این ستاد، مقرر شده به منظور پیشگیرى از تعطیلى کارخانجات و کمبود کالا در بازار در تصمیم گیرى در این خصوص، تسریع گردد.

نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران توضیح داد: همچنین مقرر است سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی‌های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نماید تا در این خصوص سریعا تصمیم گیری شود.

پایان پیام//

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید