اخذ شهریه اضافه در مدارس غیردولتی ممنوع است - افق اقتصادی

اخذ شهریه اضافه در مدارس غیردولتی ممنوع است - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 280254 |
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ |
38 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ایران: اصفهان-رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش اصفهان گفت: سال جاری دو نوع پوستر شهریه مصوب و شهریه فوق‌برنامه باید در محل دفتر مدرسه نصب شود و اخذ هرگونه وجهی ممنوع است. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی حمیدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی استان […]

اخذ شهریه اضافه در مدارس غیردولتی ممنوع است

اقتصاد ایران: اصفهان-رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش اصفهان گفت: سال جاری دو نوع پوستر شهریه مصوب و شهریه فوق‌برنامه باید در محل دفتر مدرسه نصب شود و اخذ هرگونه وجهی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی حمیدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی استان اظهار داشت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مبنای شهریه مدارس با کمی تغییر نسبت به سال‌های گذشته پایه‌ریزی ابلاغ شد.
وی ادامه داد: شهریه ثابت نسبت به سال گذشته بین ۱ تا ۴۲.۵ درصد اضافه شده است و بر اساس تعداد کلاس‌هایی که در سامانه تعریف شده است شهریه کلاس‌های فوق‌برنامه از صفر تا ۴۰ درصد شهریه ثابت تعیین شده است.
حمیدی بیان داشت: سال جاری دو نوع پوستر شهریه مصوب و شهریه فوق‌برنامه باید در محل دفتر مدرسه نصب شود و اخذ هرگونه وجهی غیر از مبالغ مندرج در این دو پوستر ممنوع است؛ البته هزینه برگزاری جشن‌های خاص و سرویس رفت‌وبرگشت به ورزشگاه و تهیه بعضی از جوایز ۱۰ درصد شهریه مصوب نیز به این شهریه اضافه می‌شود.
رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: پوستر شهریه فوق‌برنامه باید بر اساس تعداد ساعتی که قید شده است، باشد و در خارج از ساعات اداری برگزار شود و باید مطابق با آنچه در پوستر ذکر شده برگزار شود.
وی تأکید کرد: کلاس‌های فوق‌برنامه اجباری نیست و در صورت عدم تمایل اولیا نسبت به شرکت در کلاس‌ها می‌توانند در آن ثبت‌نام نکنند.
حمیدی خاطرنشان کرد: شهریه در قالب همین پوسترها اخذ شود و در صورت موافقت اداره مربوطه ده درصد شهریه مربوطه نیز به این مبلغ اضافه می‌شود و اخذ هرگونه وجه خارج پوسترها ممنوع است و در صورت مشاهده و یا شکایت دراین‌خصوص اولیا می‌توانند به کارشناسان ارزیابی ناحیه و یا منطقه خود مراجعه کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید