آمریکا مدتهاست که رئیس جمهور ندارد! - افق اقتصادی

آمریکا مدتهاست که رئیس جمهور ندارد! - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 269748 |
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۳۴ |
52 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سیاست اقتصاد ایران: مالک شرکت تسلا، تلویحا عملکرد «جو بایدن» درجایگاه رئیس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داد. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از راشاتودی، مالک شرکت تسلا و شبکه اجتماعی «ایکس» معتقد است آمریکا مدتهاست در واقع رئیس جمهور ندارد. «ایلان ماسک» بنیانگذار شرکت تسلا و اسپیس ایکس اعلام کرد که آمریکا رئیس جمهور […]

آمریکا مدتهاست که رئیس جمهور ندارد!

سیاست

اقتصاد ایران: مالک شرکت تسلا، تلویحا عملکرد «جو بایدن» درجایگاه رئیس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از راشاتودی، مالک شرکت تسلا و شبکه اجتماعی «ایکس» معتقد است آمریکا مدتهاست در واقع رئیس جمهور ندارد.
«ایلان ماسک» بنیانگذار شرکت تسلا و اسپیس ایکس اعلام کرد که آمریکا رئیس جمهور واقعی ندارد و مدتی است که کشور فاقد رئیس جمهور است.
ماسک در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) درباره رسوایی سیاسی مناظره میان «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری خواه او پرداخت. او همچنین تصویری از مقاله اخیر نیویورک تایمز با عنوان «آیا آمریکا به رئیس جمهور نیاز دارد؟ را به پیام خود الصاق کرد و نوشت: این یک سوال واقعی است… با توجه به اینکه مدتی است که یکی از آنها را (رئیس جمهور) نداشتیم.
از زمان برگزاری مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ، موج انتقادها از رئیس جمهور آمریکا و گمانه زنی ها حول کناره گیری وی از انتخابات ۲۰۲۴ شدت گرفته است. با این حال بایدن مصمم به ادامه ماندن در عرصه رقابت های انتخاباتی آمریکا است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید