تسلیت رئیس دانشگاه سنت‌پترزبورگ فقدان رئیس جمهور ایران - افق اقتصادی

تسلیت رئیس دانشگاه سنت‌پترزبورگ فقدان رئیس جمهور ایران - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 250580 |
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۳:۳۴ |
89 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ اقتصاد ایران: شیراز – رییس دانشگاه سنت‌پترزبورگ روسیه شهادت رئیس جمهوری ایران و همراهانشان را به رییس دانشگاه شیراز و جامعه دانشگاهی تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پروفسور ولادیمیر لیتویننکو در پی شهادت رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهشان، ضمن برگزاری یادمان این شهدا در دانشگاه ملی معدن سنت‌پترزبورگ روسیه، در پیامی خطاب به رئیس […]

تسلیت رئیس دانشگاه سنت‌پترزبورگ فقدان رئیس جمهور ایران

فرهنگ

اقتصاد ایران: شیراز – رییس دانشگاه سنت‌پترزبورگ روسیه شهادت رئیس جمهوری ایران و همراهانشان را به رییس دانشگاه شیراز و جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پروفسور ولادیمیر لیتویننکو در پی شهادت رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهشان، ضمن برگزاری یادمان این شهدا در دانشگاه ملی معدن سنت‌پترزبورگ روسیه، در پیامی خطاب به رئیس دانشگاه شیراز، به‌عنوان دانشگاه همکار، تسلیت و ابراز همدردی دانشگاهیان روسی را با مردم ایران بیان کرد.
در پیام رئیس دانشگاه سنت‌پترزبورگ روسیه خطاب به رئیس دانشگاه شیراز آمده است:
«جناب آقای پروفسور موذنی؛
از طرف خودم و به نیابت از دانشگاه سنت‌پترزبورگ روسیه تسلیت عمیقمان را بابت فقدان غیرقابل جبران و درگذشت غمبار رئیس جمهوری اسلامی ایران، سید ابراهیم رئیسی و سایر مسؤولان ارشد کشورتان در سانحه هوایی ابراز می‌داریم.
رئیس جمهور محترم سیدابراهیم رئیسی سیاستمدار و دولتمردی بود که تأثیر مهمی در پیشرفت جمهوری اسلامی ایران برجای گذاشت. آقای رئیسی در طول دوران زعامت خود از طریق تغییرات اقتصادی گسترده و سیاست خارجی فراگیر به عنوان یک رهبر موفق کشور عمل کرد. او عمر خود را در راه ایجاد شرایط بهتر برای مردم ایران گذراند و جان خود را فدای کشورش کرد.
آقای رئیسی دوست واقعی فدراسیون روسیه بود و در دوران ریاست جمهوری خود تلاش کرد روابط بین دو کشور را به یک سطح راهبردی جدید ارتقا بدهد. ما همیشه دخیل بودن او در جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را به یاد خواهیم داشت.
تسلیت صمیمانه ما تقدیم به خانواده آقای رئیسی و مردم جمهوری اسلامی ایران. ما نیز با شما سوگواری می‌کنیم.
با احترام، پروفسور ولادیمیر لیتویننکو، رئیس دانشگاه سنت‌پترزبورگ روسیه»

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید