تحریم؛ مانع پرداخت بدهی ایران به پایگاه‌های علمی - افق اقتصادی

تحریم؛ مانع پرداخت بدهی ایران به پایگاه‌های علمی - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 165938 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۵۲ |
181 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ اقتصاد ایران: معاون اداری مالی وزارت علوم از پرداخت اعتبار ویژه پژوهانه به تمام اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها خبرداد و گفت: این اعتبار مجزا از پژوهانه پرداختی دانشگاه‌ها است. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور اعلام کرد: احتراماً با عنایت […]

تحریم؛ مانع پرداخت بدهی ایران به پایگاه‌های علمی

اقتصاد ایران: معاون اداری مالی وزارت علوم از پرداخت اعتبار ویژه پژوهانه به تمام اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها خبرداد و گفت: این اعتبار مجزا از پژوهانه پرداختی دانشگاه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور اعلام کرد: احتراماً با عنایت به برنامه‌های دولت مردمی و در راستای حمایت و پشتیبانی از تحقیقات و پژوهش‌های اساتید دانشگاه‌ها و با توجه به دستور مقام عالی وزارت در این خصوص مقرر شده‌است به تمام اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها اعتبار ویژه پژوهانه اختصاص داده شود که مجزا از پژوهانه پرداختی دانشگاه‌ها است.

بر این اساس دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها حداکثر تا روز گذشته ۱۳ آبان ۱۴۰۲ فرصت داشتند نسبت‌به ورود اطلاعات یا بروزرسانی اطلاعات قرارداد پرسنلی اعضای هیات علمی در سامانه آموزش عالی ساعا (HES) بخش مربوط به قرارداد پرسنلی اقدام گردد.

همچنین در این نامه عنوان شده بود بدیهی است عدم ارائه اطلاعات در فرصت تعیین‌شده منجر به محرومیت اعضای هیات علمی آن دانشگاه پژوهشگاه از دریافت پژوهانه ویژه خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید