معیارهای قیمت گذاری سیم کارت رند

معیارهای قیمت گذاری سیم کارت رند
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 298817 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ | منبع: jamsimkart.com
4 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

بسیاری از افراد به دنبال برند سازی کسب و کار خود هستد. به همین دلیل به دنبال تهیه سیم کارت رند برای کسب و کار خود هستند.

معیارهای قیمت گذاری سیم کارت رند

 در بازار امروز خرید و فروش سیم کارت رند، ملاک و معیارهای مختلفی از سوی کارشناسان تعیین قیمت بررسی می شود. برای اطلاع از معیارهای قیمت سیم کارت رند با ما همراه باشید.

در قیمت گذاری سیم کارت رند مسائل مختلفی تاثیر دارد. مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود یک سیم کارت همراه اول رند قیمت گذاری شود را در این مقاله بازگو کرده ایم

انتخاب نوع اپراتور

وضعیت امروز خطوط رند در کشور نشان می‌دهد که با مقایسه شماره‌های مشابه از اپراتورهای مختلف، سیم کارت‌های همراه اول از قیمت‌های بیشتری برخوردارند. یعنی در واقع آنچه امروز مشاهده می‌کنیم این است که انتخاب نوع اپراتور تأثیر مستقیمی بر روی قیمت سیم کارت رند دارد. اگر شما به دنبال بدست آوردن یک شماره رند با رعایت صرفه‌جویی در هزینه‌ها را دارید، می‌توانید از دیگر اپراتورها خرید کنید. اما اگر برای شما مهم است که از خدمات اپراتور همراه اول استفاده کنید تا شماره شما اعتبار بیشتری داشته‌باشد، می‌بایست از سیم کارت های همراه اول استفاده کنید. همراه اول معروف ترین اپراتور موجود در کشور است که سیم کارت های خود را از پیش شماره ۰۹۱۲ در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و سپس در سراسر کشور با سایر پیش شماره‌ها گسترش داد.

اعتباری یا دائمی بودن سیم کارت

بحث اعتباری و دائمی بودن سیم‌کارت، علاوه بر اینکه بطور طبیعی بر قیمت سیم کارت می‌افزاید نشان از اعتبار و ارزش فرد در فعالیت‌های تجاری دارد. همانطور که می‌دانید سیم کارت های دائمی قیمتی چندین برابر سیم‌ کارت های اعتباری دارند. البته امروزه خطوط اعتباری هم قابل تبدیل به دائمی با همان شماره هستند. اما برخی پیش شماره های تعیین کننده نوع قیمت گذاری مانند کد پایین ها اهمیت بیشتری دارند. در سایت مشترکین جم اطلاعات بیشتری از نحوه قیمت‌گذاری سیم کارت سیم کارت رند در اختیار شما قرار می‌دهیم.

صفر و یا کارکرده بودن سیم کارت

این فاکتور مهم، در خرید و فروش سیم کارت های رند موجود در کشور و علی الخصوص سیم کارت های ۰۹۱۲؛ یکی از ملاک‌های قیمت‌گذاری است. برای بسیاری از افراد این مهم است که سیم کارت رند صفر، در حد صفر و یا کارکرده بخرند

کد سیم کارت

در تعیین قیمت خط رند و مخصوصاً قیمت سیم کارت رند ۰۹۱۲ کدهای ۰ تا ۹ بعد از پیش شماره، نقش بسیار مهمی دارند. این کدها نشان دهنده سال فروش و ارائه سیم کارت ها هم هستند. یعنی در واقع نشان دهنده قیمت سیمکارت و زمان عرضه و معروفیت و محبوبیت آن هستند. هر چه قدمت یک سیمکارت بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال خط رند کد ۱ بیشترین قیمت‌ را به خود اختصتص داده‌اند. 

کلام آخر

همانطور که در بالا گفته شد، خط رند ۰۹۱۲ یکی از بهترین و محبوب‌ترین سیم کارت ها است. ما در مجموعه تخصصی شمترکین جم به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که بتوانیم بهترین قیمت و سیم کارت رند را مناسب کسب و کار و یا شغل شما ارائه کنیم. سیم کارت قدیمی و معتبر ۰۹۱۲ دارای کدهای متفاوتی است. افراد بسته به توان مالی و نوع حرفه خود می‌توانند این سیم کارت را انتخاب و خریداری کنند. علاوه بر اعتبار شخصی و اجتماعی سیم کارت رند برای افرادی که ارتباطات تلفنی بالایی دارند، این سیم کارت به برندسازی نیز کمک شایانی خواهد کرد.

اگر به دنبال بهترین سالن زیبایی در اقدسیه هستید، پیشنهاد ما با شما سالن زیبایی آساره بیوتی با بیش از ده سال سابقه در لاین رنگ و لایت، کراتین، بوتاکس مو، پروتیین مو و …. می باشد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید