چه مدل شیرآلاتی در دنیای صنعت پرکاربردتر هستند؟

چه مدل شیرآلاتی در دنیای صنعت پرکاربردتر هستند؟
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 272773 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ | منبع: radocorp.com
1169 بازدید
۲
8
ارسال به دوستان
پ

شیرآلات یکی از مهم ترین تجهیزات هر صنعت شناخته می شوند. این ابزار باعث می شوند که بخش های مختلف یک سیستم به هم مرتبط شوند تا سیستم بتواند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

چه مدل شیرآلاتی در دنیای صنعت پرکاربردتر هستند؟

به همین دلیل خرید شیرآلات صنعتی از قبیل شیر پروانه ای، شیر سماوری و شیر دیافراگمی یکی از مهم ترین نیاز های صنایع مرتبط با پایپینگ می باشد. همچنین در بین انواع شیرآلات های متنوع، خرید شیر کشویی و خرید شیر توپی بیشتر انجام می‌شود زیرا نسبت به سایر مدل ها پرکاربردتر هستند. ضمنا شما می توانید برای خرید انواع شیرآلات های صنعتی به فروشگاه اینترنتی رادوکو مراجعه کنید.

محبوب‌ترین شیرآلات صنعتی موجود در بازار

همان طور که در بخش پیش گفتیم، برخی از شیرآلات کاربرد های بیشتری نسبت به سایرین دارند. از این جهت در دسته شیرآلات صنعتی پر فروش قرار می گیرند. طبق بررسی های انجام شده، در بین انواع مختلف شیرآلات ها، مدل های زیر فروش بسیار بالایی را در بازار دارند:

  • شیر توپی
  • شیر کشویی
  • شیر پروانه ای
  • شیر سماوری
  • شیر دیافراگمی

طراحی و ساخت این شیرآلات به گونه ای است که می تواند پاسخگوی بسیار خوبی برای نیاز های مختلف باشد. به همین جهت نیز تعداد فروش آن ها بیشتر بوده و مصرف کنندگان حتی الامکان تمایل دارند تا از همین چند مدل شیرآلات معروف برای رفع نیاز های خود استفاده کنند.

انواع مختلف شیرآلات صنعتی مورد استفاده در پایپینگ

سهم خرید کدام شیرآلات صنعتی در بازار بیشتر است؟

در ادامه به بررسی پر فروش ترین شیرآلات بازار پرداخته ایم.

  • شیر توپی

شیر توپی به دلیل سادگی ساختاری، انطباق پذیری با شرایط مختلف و کیفیت بالا یکی از بهترین شیرآلات موجود در بازار است. شیر های توپی در زمینه های بسیار زیاد و مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

  • شیر کشویی

شیر کشویی به دلیل قابلیت کنترل دقیق جریان، امکان کار در فشارها و دماهای مختلف، و قابلیت برگشت پذیری خوب، کاربرد بسیار زیادی در صنعت به خصوص در بخش انتقال نفت و گاز دارند.

  • شیر پروانه ای

این نوع از شیر آلات به دلیل طراحی منحصر به فرد پروانه ای شکلی که دارند به عنوان سد جریان عمل می‌کند. از این رو در صنایع آب و فاضلاب به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

  • شیر سماوری

این نوع شیرآلات شکل بسیار ساده ای داشته و بیشتر به عنوان مسدود کننده جریان مورد استفاده قرار می گیرد. البته قسمتی در این نوع شیر تعبیه شده است تا آب یا هر سیال دیگری به راحتی بتوانند از آن عبور کنند.

  • شیر دیافراگمی

شیر های دیافراگمی با هدف قطع و وصل و تنظیم جریان مورد استفاده قرار می گیرند. این شیرآلات ساختار ساده ای داشته و نحوه عملکرد آن ها نیز بسیار سریع است.

شما هم می توانید هر یک از شیرآلات پر فروش بازار را با بهترین عملکرد از طریق فروشگاه اینترنتی مجموعه رادوکو برای خود تهیه کنید.

انواع شیرآلات صنعتی موجود در بازار

هزینه خرید شیرآلات صنعتی

هزینه خرید شیرآلات صنعتی به عوامل مختلف و بسیار زیادی بستگی دارد. از این جهت نمی توان یک قیمت مشخص و معین را برای خرید این ابزار تعیین کرد. مواردی همچون کیفیت ساخت، نوع شیرآلات، جنس، مواد و متریال ساخت، برند سازنده، فروشنده محصول، وضعیت بازار عرضه و تقاضا و… همگی از مهم ترین عواملی هستند که بر روی قیمت نهایی این محصولات تاثیر می گذارند. از این رو بهتر است قبل از اقدام به خرید شیرآلات مدنظرتان، قیمت آن ها را از چندین فروشنده معتبر پرس و جو کنید تا خرید منصفانه ای داشته باشید.

شایان ذکر است که شرکت رادوکو در تلاش است تا شیرآلات اورجینال و با کیفیت یا با قیمت های رقابتی برای مشتریان عزیز عرضه کند. از این رو برای خرید مطمئن و مقرون به صرفه، می توانید این فروشگاه اینترنتی را ترجیح دهید.

کدامیک از شیرآلات صنعتی کاربرد بیشتری در صنایع مختلف دارد؟

شیرآلات انواع و اقسام مختلف دارند و برای اهداف مشخص مورد استفاده قرار می گیرند. از این جهت نمی توان گفت کدام یک از انواع این محصولات کاربرد بیشتری نسبت به دیگری دارند. ابعاد و اندازه، میزان استحکام و مقاومت، جنس، شرایط محیطی، نوع سیستم و… همگی از جمله مواردی هستند که در هنگام انتخاب یک شیرآلات مناسب مورد توجه قرار می گیرند. پس به طور کلی می توان گفت از لحاظ میزان کاربردی بودن، تفاوتی فاحشی بین انواع شیرآلات وجود ندارد و هر یک از آن که در محیط خاص خود به کار گرفته می شوند.

متنوع ترین مدل های شیرآلات صنعتی

سخن پایانی

اگر شما هم برای نیاز های مختلف خود قصد خرید انواع شیرآلات را دارید، برای این کار تنها کافی است تا به فروشگاه اینترنتی رادوکو مراجعه کنید. شما می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه های خود و به صورت آنلاین، مشخصات فنی و قیمت شیرآلات مختلف را بررسی کرده و حتی به مقایسه آن ها با یکدیگر بپردازید. حتی می توانید از طریق تماس با مجموعه رادوکو، سوالات خود را از پشتیبان ها پرسیده و راهنمایی های مدنظرتان را دریافت کنید.

شایان ذکر است که تمام محصولات موجود در فروشگاه رادوکو، اورجینال بوده و در بالاترین کیفیت خود ارائه می شوند. به همین دلیل شما می توانید با اطمینان خاطر کامل سفارش خود را با مبلغی اقتصادی و مقرون به صرفه ثبت کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مسعود نجفی

      قسمتی که سهم خرید شیرآلات صنعتی رو توضیح دادید خیلی جالب بود مرسی از اطلاعات مفیدتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده مسعود جان